PeeWee Skrevet 1. november 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. november 2008 Ikke nødvendigvis. Jeg synes drømmene i seg selv er viktigere enn det som faktisk er realistisk. Folk er vel forskjellige på det området også. Det er mye viktigere at man klarer å nyte det man virkelig har. Drømmer kan være farlig, de kan også brukes av andre til å få makt over deg.
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. november 2008 #22 Skrevet 1. november 2008 (endret) Innlegget mitt mistet halve meningen når det ble endret. Endret 2. november 2008 av Stjernedryss
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 1. november 2008 #23 Skrevet 1. november 2008 Ta en titt på guttene mellom 22-25, da skjønner du hva jeg mener.
PeeWee Skrevet 2. november 2008 Forfatter #25 Skrevet 2. november 2008 Det skal jo nevnes at mitt problem ikke er at damene jeg liker er krastore, men at de er lite kresne. Konsekvensen av det er nemlig at de har vært kronisk opptatt siden de fylte 19 år.
Gjest donna julianna Skrevet 2. november 2008 #26 Skrevet 2. november 2008 Det er jo ulike grader av kresenhet. Det er en ting å ikke ønske å være sammen med en som en synes er ekkel eller generelt sett lite tiltrekkende. Mitt inntrykk er derimot at mange av begge kjønn har en slik tullete drøm om det perfekte liv, og er veldig opptatt av hva alle andre synes. Mitt inntrykk er at mange er kresne fordi de er så opptatt av å ha en partner som er fin og "bra nok" i andre sine øyne. Hvorfor skal alt egentlig være en drøm? Hvorfor tror dere at alt skal bli perfekt? Det er verdt å merke seg at dette slettes ikke kun gjelder partnervalg. PeeWee, jeg har lest med interesse en del av hva du har skrevet til GlaMann i en annen tråd (med stor undring), og kan for første gang si at jeg skjønner delvis hva du mener! Jeg tror også at mange i dag har uforholdsmessige feil oppfattelse av livene våre, alt skal være perfekt, og tilegg til perfekt skal alt dette misunnes av de vi omgir oss med i hverdagen. Selvsagt er det ikke sånn (personlig er jeg fornøyd om livet er en dans på roser, hehe)! Men, jeg tror du må være forsiktig med å generalisere nettdating altså. Det er ikke bare kvinneskrømt som driver med nettdating, det er haugevis av mange andre vakre, smarte og morsomme kvinner som også søker en annen arena for sjekking. Av og til kan får man ganske enkelt nok av å sjekke ute på byen, det blir fort litt sånn klisjepreget og overflatisk (jepp, jeg ser vittigheten i setningen;-)). Det er lettere å avvise en 5er om man selv er en 9er om de dukker pustende og pesende opp ved siden av deg i bardisken. Jeg er heller ikke enig i at man velger like attraktive partnere som seg selv, det er på en måte noe mer som skal være på plass også da... Og det er en fordel med nettsjekking,her kan vi nemlig bli kjent før vi luker bort alle som ikke passer inn i "rammen" vår.
PeeWee Skrevet 2. november 2008 Forfatter #27 Skrevet 2. november 2008 Men, jeg tror du må være forsiktig med å generalisere nettdating altså. Det er ikke bare kvinneskrømt som driver med nettdating, det er haugevis av mange andre vakre, smarte og morsomme kvinner som også søker en annen arena for sjekking. Av og til kan får man ganske enkelt nok av å sjekke ute på byen, det blir fort litt sånn klisjepreget og overflatisk (jepp, jeg ser vittigheten i setningen;-)). For min del kan kvinner godt være smarte og morsomme, men vakkert blir bare slitsomt synes jeg Selvfølgelig er det slik. Det er bare det at siden den skikkelige kvinnene ofte forsvinner igjen etter et par måneder maks, da har de funnet noen, og de sære og urealistiske blir der i år etter år, så er det de sære og urealistiske som mange legger merke til. Det er også sistnevnte som i størst grad skriver om nettdating på disse foraene. De som er der i kort tid ser vecl ikke samme behovet for å debattere det så mye. Det er også desverre slik at de kjipe og kravstore jentene er det menn helst vil ha, og tilpasser seg deretter. Akkurat som mange damer aldri kunne tenke seg å bli sett offentlig med en bussjåfør, er det mange menn som aldri kunne tenke seg å bli sett sammen med en kvinne med et par kilo for mye.
Gjest donna julianna Skrevet 2. november 2008 #28 Skrevet 2. november 2008 Det er også desverre slik at de kjipe og kravstore jentene er det menn helst vil ha, og tilpasser seg deretter. Akkurat som mange damer aldri kunne tenke seg å bli sett offentlig med en bussjåfør, er det mange menn som aldri kunne tenke seg å bli sett sammen med en kvinne med et par kilo for mye. Er dette ditt personlige syn, eller bare betraktninger?
PeeWee Skrevet 2. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 2. november 2008 Er dette ditt personlige syn, eller bare betraktninger? Det er slik jeg oppfatter andre sine holdninger. Personlig er jeg ganske sær, og foretrekker faktisk damer som har et par kilo for mye. Blir faktisk kvalm av veldig tynne damer, og missliker veltrente damer. Synes veltrente mennesker blir så harde og kalde å berøre. Synes ikke det er noe hyggelig Når det gjelder det med bussjåfører, så husker jeg at en UH jente ble latterliggjort fordi hun datet en bussjåfør når hun var rundt 19-20 år. Jeg har også lest om tilsvarende i en eller annen nettavis, og det var en debatt om det på VGD en gang.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #30 Skrevet 2. august 2016 Den 10/31/2008 at 13.11, PeeWee skrev: Spørsmålet er vel helt ærlig: Om man er attraktiv nok til å få den mest attraktive fyren på 50 sider, hadde man ikke da enkelt funnet en bra fyr i det virkelig liv? Godt spørsmål! Anonymkode: c3f90...e99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå