Gå til innhold

Han fantaserer om veninna mi..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det greit?

I går da vi koste begynte han plutselig å si at han ville knulle med og venninna mi. Ei han førhaar sagt han ikke synes noe særlig om, men som han plutselig var veldig tent på da.

Og det satt meg ut litt. At han plutselig sier direkte til meg at han vil ha seg med en av vennene mine..

Så hva synes dere? Skal jeg bare drite i det siden det er meg han er sammen med, eller?

Denne venninna er ikke ei jeg stoler 100% på, og det vet kjæresten min..

Et lite forvirret sukk fra meg... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, han her hørtes ikke ut som en type jeg hadde villet vært sammen med. En ting er at han fantaserer om venninda di, en annen ting er at han faktisk forteller deg det. For en tosk, finn deg noen andre.

Skrevet

Virkelig talentløst av han å fortelle deg dette. Jeg tror jeg hadde nok sagt at jeg for fremtiden helst ser at han ikke deler med meg hvem han fantaserer om, for deretter å prøve å glemme det.

At du ikke stoler på venninnen din har egentlig ingenting med saken å gjøre, for det er kjæresten din du skal stole på når det kommer til sex med andre damer. Når det er sagt hadde jeg neppe beholdt et vennskap med noen jeg trodde var kapabel til å ha seg med kjæresten min.

Skrevet

Nei, jeg ble så fryktelig usikker. Greit nok at han fantaserer. Det er ingen skam. Men jeg vil ikke vite hvem!!

Nei, har forsåvidt ikke noe med om jeg stoler på henneå gjøre, men jeg merker jeg ikke vil snakke med henne nå og at det blir vanskelig å forholde meg til henne når jeg vet hva kjæresten min tenker... Og hvertfall ikke være sammen med henne og kjæresten min samtidig. Han har gitt sterke uttrykk for at han ikke liker henne bådee fysisk og psykisk før, men i går kom det frem.

Noen forslag til hvaordan jeg kan ta det opp med han? i går ble jeg igrunn bare sjokkert..

Skrevet

Sagt er sagt, så den katten er allerede ute av sekken. Men som jeg skrev tidligere er vel egentlig det eneste du kan gjøre å si i fra om at du vil slippe å høre om hvem han fantaserer om. Du kan jo eventuelt spørre han om hvordan han ville følt det, dersom du sa at du hadde lyst til å pule kompisen hans. Tviler på at han hadde syntes at det var så voldsomt festlig.

Skrevet

Haha!

Han dreit seg litt ut der ja.. fytti. Ikke så skarp han kjæresten din?

Si at han kan få ha sex med venninna di hvis du får ha sex med broren hans.

Gjest Tumlemusa
Skrevet

La hen smake sin egen medisin..Si til han at du har veldig lyst på kompisen hans og at du gjerne vil prøve den deilige kuken hans og at du fantaserer om det ofte...

Vil tro pipen får en annen lyd!

Skrevet (endret)

har hørt den før jeg også...

tragisk... men om dette er i begynnelsen av forholdet eller noe, kan han forandre seg med årene da..

Endret av catty
Skrevet
Sagt er sagt, så den katten er allerede ute av sekken. Men som jeg skrev tidligere er vel egentlig det eneste du kan gjøre å si i fra om at du vil slippe å høre om hvem han fantaserer om. Du kan jo eventuelt spørre han om hvordan han ville følt det, dersom du sa at du hadde lyst til å pule kompisen hans. Tviler på at han hadde syntes at det var så voldsomt festlig.

nei nei nei. dette blir for gale.

viss man ikke tåler kjæresten sine tanker er man med feil mann.

ærlighet og åpenhet er eneste måte å kjenne folk på. og man kan ikke velge fornuftigt på valg av kjæreste på ting man ikke vet.

Skrevet

Ååå Eivind, please, hold nå munn! Du regisrere deg igår og legger innlegg overalt, og skriver som om ditt forhold og meninger er det mest spesielle og perfekte ever.

Det er faktisk ikke sånn at man MÅ skrive innlegg overalt i dette forumet.

Jeg tror så og si INGEN jenter vil like å vite hvem typen fantaserer om, greit, selvfølgelig, om han synes Britney eller Halle Berry er sexy så er jo ikke det noe å ta på vei for, men å nevne at han har lyst på en venninne.... Nei vet du hva ... samme som at ofte vil ikke partnere vite hvor mange man har hatt tidligere etc, MAN VIL BARE IKKE VITE DET, og man trenger heller ikke vite det.

Skrevet

Slemt og sårende sagt.

Hva er dette for en raring?

Skrevet

Hehe, vi har vært sammen i to år så burde vel ikke vært sånn men. Snakket om det i går og da angret han noe veldig å sa det ikke betydde noe.

Men, kjenner jeg er litt skeptisk fortsatt..

Ja ja, det ordner seg :)

Skrevet

Greit at kjæresten har fantasier, men sånt tror jeg ikke noen har lyst til å vite om. Jeg hadde sikkert blitt forbanna og slengt en kommentar om at "du kan ha sex med venninna mi den dagen jeg får lov å ha sex med bestekompisen din".

Skrevet

Herregud, den var drøy... Tror jeg hadde gitt ham tilbake med samme medisin jeg... Noen fantasier holder man for seg selv, det har gudskjelov de fleste menn vett til å gjøre..

Skrevet

en ting hadde vært å ymte frempå at han tente på tanken på deg og en til, men å navngi en venninde som den han fantaserer om... Det ville ikke blitt godt tatt imot hos meg ihvertfall.

Ville nok fått klar beskjed om at det kunne han i grunnen bare drømme om, for det kom aldri til å skje, og at det definitivt ikke er en fantasi han trenger å dele med meg om han har den. Og ved å gjøre det på den måten, så har han også lukket noen dører i forhold til min vilje til å være med på flere.

Skrevet

Hvordan kom dette egentlig frem?

Sa han det plutselig eller delte dere fantasier?

Skrevet

Det kom frem ved at jeg koste med ha, og han plutselig sa at han hadde blitt tent av hun venninna mi samme kveld ( Hadde da vært ute), og at det hadde vært deilig å hatt henne i senga også liksom..

:nei:

Skrevet

Haha, den fyren hørtes ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen. Hva for slags ting er det å si da?! Og på et slikt tidspunkt? Høres nesten for rart ut til å være sant.

Hadde mannen min sagt noe slikt hadde jeg blitt såret og forbanna (og begynt å lure på om han var beruset eller hadde slått seg kraftig i hodet :P).

Skrevet

Hvis noe sånt hadde dukket opp i senga her, hadde det nok blitt månelyst! En ting er å fortelle om fantasier generelt, men navngitte venninner er vel litt over kanten.

Gjest Betty89
Skrevet

Hadde ikke hatt sex med han på lenge nei.

Så hadde jeg gjort så jæli igjen... Sett på bilder av kompissen å onanert...(kanskje)

Ellers tror jeg rett og slett jeg hadde dumpet han... His loss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...