Gå til innhold

Dele en liten glede


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

Måtte bare få dele en liten glede :D

Lille voffsen min gikk og kjedet seg i kveld ....kom til meg og klagde sin nød ..."jeg kjeeeeder meg " sa den med øynene sine....så var den og hentet et tyggebein og kom vrikkende til meg for å lokke meg til lek....Jeg fulgte oppfordringen og vi ramlet rundt på gulvet en stund. Så fikk jeg han til å finne tennisballen ...fikk han på plass - og vi tok noen kjappe øvelser ....innimellom droppet jeg ballen når han var på det flinkeste - og han strååålte :D Gikk ved siden av meg som en liten engel ...var såååå sjarmerende ...smilte fra øre til øre og øynene lyste for han såg at jeg var glad for at han var flink - og at han var så glad. :D Da ble jeg helt varm inni meg ....tenkte at sååå heldig jeg er som har denne lille hunden hos meg ! Så heldig jeg er som får slik glede bare for at jeg trente noen øvelser med han ....

Takk lille vofsen min for at nettopp DU er min ..eller jeg din :wink:

Nå skal voffsen få seg en liten tur :lol:

Måtte bare dele det med dere .. :skinne -som- en- sol- smil: :lol:

Noen andre som har en liten glede å dele ? ...Vi trenger litt glede i hverdagen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Donna

:D Og her er en liten glede til *ler*

Nå har jeg og lille Voffsen gått en liten tur. Det var så stille og deilig ute ...til og med blå himmel ..og jeg tenkte over hvor herlig det er at det er så lyst ute om kveldene ...hvor mye koseligere det er å gå tur da - enn om høsten og vinteren :-? Men nok om det ...da vi ruslet der på stien så kommer plutselig et lite pinnsvin trippende på sine små føtter forran oss. Det krysset over ..og forsvant ned i grøftekanten ...Det er det første pinnsvinet jeg har sett i sommer - og det var levende - ikke minst! :ler: Pinnsvin er søte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

* Blomstre *

Traff en mann som fortalte at han hadde tatt med nærmere 30 syke barn fra et annet land til adopsjon i Norge. Han hadde fått dem på et barnehjem fordi de var syke. Barna fikk nye hjem etter bare få dager i Norge. ( mange år siden dette )

DET er den vakreste gjerning jeg noensinne har hørt om !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille solstrålen min som sier "Mamma, skal jeg pjuske deg på ryggen?" mens smilet går fra øret til øret..... Blir helt varm i hjertet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. eller når den egentlig ganske tøffe 16 åringen din kommer og sier ... "jeg tror du trenger en klem jeg mamma" - "jeg er så glad i deg"

.. nok til at morshjertet svulmer over...:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stedatteren min på 5 år er på besøk, og legger armene rundt halsen min og sier " Er så glad i deg jeg Ruby".... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glede:

...... :o ....kommer ikke på noen...!!!.....*grubler*.....*hmm...*.....*det må da være noe*....??....*uhmm... :oops: ......*bugger*....*freaking out*....

:kul: ....det var jo bra at jeg freaket litt ut, for når jeg satt ute og tok en røyk, slo det det at det var så fint ute nå. Fuglesang, stille...og vannet er stille. Herlig. (Bare så synd jeg ødela det med en røyk....jeg må..*mener*..SKAL slutte med det....urk!..fortsetter jeg nå, kan jeg like godt hoppe over i min dagbok......)

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....eller når minstemann kommer krypende tidlig på morningen opp i senga og kroer seg bak ryggen min og legger armene sine rundt halsen min og sier "å mamma, du er så søt"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott en tråd! Dere er så heldige alle dere som kan ha dyr. Selv er jeg veldig allergisk... :(

Fikk bilde melding fra tantebarnet mitt på snart 12 år av en bamse som gråter med "I miss you" tekst. Hun får bare lov til og sende maks 2 om dagen og en av de brukte hun da altså på sin tante over dammen. Da ble tante blank i øyekroken...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 2 nieser på 1 og 3 (snart 4 altså) sitter på 3-åringens rom.

Jeg og 3-åringen sitter/ligger oppi senga hennes og synger sanger fra Kardemommeby-sangboka. 3-åringen synger litt falsk, men lar seg ikke sjenere av det! Nede på gulvet holder 1-åringen på med sine viktige oppgaver......... av og til står hun ved storesøsters seng, blid og snørreste og skal vise oss den øsa hun har i hånda, eller den byggeklossen som er så fin. Pengepungen til storesøster må vi også se på.....

Dette er kosestunder som varmer et tante-hjerte! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten en med voffsen min også.

Han skulle lære seg kommandoen "å dekke". Og den kom faktisk av seg selv. 8)

Jeg tok frem en pølsebit og fikk han til å sitte. Så sa jeg "dekk!", og han bare så dumt på meg "hva er det med hun der, 'a? Er 'a helt fjeeern eller?" på en måte. :lol:

Så satt jeg meg ned foran han istedet, enn på siden. Og da klasket han seg ned. :D

Og alt dette etter bare én gang! Er så stolt av gutten min! Nå klasker han rett ned med en gang jeg sier dekk. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...