Gå til innhold

Yasmin


Gjest Gjest_lille my_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lille my_*

Hei. Har nettopp startet på yasmin, gått på det ca en uke. Og har hatt mensen like lenge. Tidligere var jeg ferdig med mensen etter 3-5 dager.. nå er jeg på min 7. dag.. :O

Er også redd for at jeg får vektøkning, har ikke merket det enda..

Men noen som har noen erfaringer med yasmin?

jeg går ikke på det for ikke å bli gravid, men for at jeg må utsette mensen de neste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les pakningsvedlegget ;)

Det er helt vanlig at du blør ekstra når du nettopp har begynt. Den første måneden jeg gikk på yasmin blødde jeg hver eneste dag. Men da jeg kom til slutten av brettet, sluttet jeg å blø to dager etter jeg tok siste pillen, og etter det har jeg aldri blødd utenom den pillefrie uken. Mensen er redusert fra en uke til 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er vanlig å blø slik når du begynner på dem.

Jeg har selv nettopp begynt på dem, men har vært heldig med yasmin og de jeg gikk på før, jeg fikk ikke slike blødningar da jeg begynte.

Men jeg har blitt ganske dårlig av yasmin, jeg har vært kvalm med brekkninger hele første brettet, men tror det er gått over nå.

Så du klarer nok fint å hoppe over skal du se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvordan de var i begynnelsen (har gått på de i over 2 år). Har ikke lagt på meg av disse pillene og mensen varer i 3-4 dager i motsetning til 7 dager som det var før jeg begynte på pillen. Så jeg er fornøyd! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt vektøkning av Yasmin.

Og hopper over mensen ofte, har blødning hver 3.-4. mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...