Gjest GRYNT Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg blir gal (GAAAAL!!!). Det popper opp nye føflekker hele tida, og jeg kan ikke fordra det!! HVORFOR POPPER DE OPP?! Helt alvorlig, hva er galt med meg, er jeg syk eller noe? Jeg er 21 år, og har lest at man får flesteparten av føflekkene mellom 10-20 elns. Og så popper de opp nå. Ser hele tida en ny føflekk her og der, jeg blir helt i fra meg. Jeg synes det er SÅ stygt! :S Har aldri poppet opp så tett før.
Gjest Miley Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg og får nye stadig vekk, og jeg soler meg så å si aldri. Så på meg kan ikke det være grunnen. Skulle likt å vist hvorfor, så kunne jeg kanskje ha motvirket det litt.
Perhaps Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Jeg har lest i et eller annet helseblad at føflekker er genetisk bestemt og at de fremskyndes ved soling.
Gjest Pupsilure Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Du bruker vel ikke melanotan? Det var min første tanke og
Gjest Miley Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Du bruker vel ikke melanotan? Hva er det?
Nausicaä Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Har hørt at p-piller kan gi deg føflekker også.
FangeLiv Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Jeg har hørt at kvinner får føflekker helt fram til 30-årsalderen, da roer det seg for de aller fleste. Jeg har fått de fleste mine etter at jeg ble 20 hvertfall. Jeg soler meg absolutt aldri og bruker ikke melanotan, så er nok bare naturlig. Ikke noe man kan gjøre med desverre, må bare lære deg å leve med det.
lillesky Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Min lege fortalte at vi får nye føflekker nesten hele livet, selv om det minker med 40-års alderen.
Gjest Sandbekken Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 (endret) Stoffet melanotan er et syntetisk hormon som øker kroppens pigmentproduksjon. Altså kan man bli brun uten sol, folk kjøper stoffet på nettet fordi det ikke er lovelig i noen land pga at det ikke er fredig testet og gir masse bivirkninger.. skummelt.. Endret 4. november 2008 av Sandbekken
Mischa Skrevet 4. november 2008 #13 Skrevet 4. november 2008 Jeg får også stadig flere føflekker.. Irriterende! Pappa har mange så regner med at det er litt genetisk. Bruker ikke melanotan!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå