¤flicka¤ Skrevet 1. november 2008 #41 Skrevet 1. november 2008 Hvis vi vil pakke det inn som små gaver, greit det er opp til oss. Hvis vi vil bruke et år på å bestemme hva som skal være inni boksene, er det også opp til oss, det virker som dere nærmest er bitter over noe.. Start en engen tråd da, "oss bitre bruder imellom" eller noe slikt, der dere kan håne oss som vil være kreativ i deres egen tråd, uten å blande dere i vår. :slåss: Vet ikke helt hvem som virker mest bitter av oss to jeg
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #42 Skrevet 1. november 2008 Jeg tenker ikke på hverken miljøet eller pengene når jeg tenker over disse favours.. Som gjest hadde jeg ledd litt for meg selv rett og slett. Syns rosa jellybeans i cellofanpose med navn på passer bedre i bursdagsseskapet til en liten jente enn i et bryllup. Men for all del; hvis bryllupet kjøres i "jente-bursdag-stil" så... En slik detalj hadde trukket ned hele mitt inntrykk av et fint og festpyntet bord, fler-retters middag og god vin. Og jeg er detaljfrik som legger merke til slikt ja. Syns ikke det passer helt inn i budsjettbryllup heller. Måtte betale for pilsen selv, men fikk jo en flott pose med rosa godterier... Jeg klarer bare ikke å svelge den ideen helt jeg...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #43 Skrevet 1. november 2008 .... det virker som dere nærmest er bitter over noe.. Start en engen tråd da, "oss bitre bruder imellom" eller noe slikt, der dere kan håne oss som vil være kreativ i deres egen tråd, uten å blande dere i vår. :slåss: Er folk som er uenige med deg ang godterigaver nødvendigvis bitter...? Hmm... Eller er det du som ikke liker at noen av oss ikke hopper i taket av godteriideene?
Brud-09 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #44 Skrevet 1. november 2008 Som jeg skulle sagt det selv! :-D ..."oss bitre bruder i mellom"... Haha! Den var god. Enig med deg i at de nesten høres bitre ut... Kanksje vi tenker på noe de glemte...?
Spatula Skrevet 1. november 2008 #45 Skrevet 1. november 2008 Er folk som er uenige med deg ang godterigaver nødvendigvis bitter...? Hmm... Eller er det du som ikke liker at noen av oss ikke hopper i taket av godteriideene? Hold det for dere selv da, det ble ikke spurt om hva dere SYNES om ideèn, men om det var noen ideèr til det å ha inni disse eskene.... Jeg er ikke bitter, er bare dritlei over at hver tråd her inne der folk spør om noe som betyr noe for dem, og flere med. Skal forsures av folk som har meninger om noe helt annet enn det egentlig TS spør om. :dåne:
¤flicka¤ Skrevet 1. november 2008 #46 Skrevet 1. november 2008 Hold det for dere selv da, det ble ikke spurt om hva dere SYNES om ideèn, men om det var noen ideèr til det å ha inni disse eskene.... Jeg er ikke bitter, er bare dritlei over at hver tråd her inne der folk spør om noe som betyr noe for dem, og flere med. Skal forsures av folk som har meninger om noe helt annet enn det egentlig TS spør om. :dåne: Jeg tror at hvis du ser deg om på forumet så er det ganske mange tråder der folk har meninger om det trådstarter spør om, men på en annen måte enn det trådstarter tenkte seg. That's life. Men ta det med ro, før dere vet ordet av det er dere også medlemmer i bitre-eks-bruders klubb! Det er kjempegøy :D
Spatula Skrevet 1. november 2008 #47 Skrevet 1. november 2008 Jeg tror at hvis du ser deg om på forumet så er det ganske mange tråder der folk har meninger om det trådstarter spør om, men på en annen måte enn det trådstarter tenkte seg. That's life. Men ta det med ro, før dere vet ordet av det er dere også medlemmer i bitre-eks-bruders klubb! Det er kjempegøy :D Det var derfor jeg skrev hver tråd... For jeg vet at det er en del som ikke klarer å holde meningene for seg selv....
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #48 Skrevet 1. november 2008 Hold det for dere selv da, det ble ikke spurt om hva dere SYNES om ideèn, men om det var noen ideèr til det å ha inni disse eskene.... Jeg er ikke bitter, er bare dritlei over at hver tråd her inne der folk spør om noe som betyr noe for dem, og flere med. Skal forsures av folk som har meninger om noe helt annet enn det egentlig TS spør om. :dåne: Jeg er ikke bitter nei... TS spør om råd til hva hun kan putte i posene sine, og jeg svarer at personlig syns jeg det er latterlig barnslig å dele ut rosa godterier til folk. Kanskje hun kan finne på noe annet..? Artig hvis dette gjorde at jeg virker bitter :gjeiper:
¤flicka¤ Skrevet 1. november 2008 #49 Skrevet 1. november 2008 Det var derfor jeg skrev hver tråd... For jeg vet at det er en del som ikke klarer å holde meningene for seg selv.... Nei, og hvorfor skal vi det? Må vi ha koselig-filter på bryllupsforumet slik at ingen kreative bruder blir lei seg?
Brud-09 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #50 Skrevet 1. november 2008 Jeg tror at hvis du ser deg om på forumet så er det ganske mange tråder der folk har meninger om det trådstarter spør om, men på en annen måte enn det trådstarter tenkte seg. That's life. Men ta det med ro, før dere vet ordet av det er dere også medlemmer i bitre-eks-bruders klubb! Det er kjempegøy :D Mener du å si at alle blir bitre etter de er gift? For de som blir det tror jeg kanskje det har noe med valgene de gjorde i forbindelse med den dagen å gjøre...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #51 Skrevet 1. november 2008 Det var derfor jeg skrev hver tråd... For jeg vet at det er en del som ikke klarer å holde meningene for seg selv.... Så om man ikke er helt enig bør man ikke skrive et ord da? Hva er poenget da med skravlesteder som forum på KG...? Om man legger inn div spørsmål her, må man jo regne med å få ulike svar.
¤flicka¤ Skrevet 1. november 2008 #52 Skrevet 1. november 2008 Mener du å si at alle blir bitre etter de er gift? Jepp, så mitt tips er å la være å gifte seg og heller planlegger bryllup til evig tid
Spatula Skrevet 1. november 2008 #53 Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei, og hvorfor skal vi det? Må vi ha koselig-filter på bryllupsforumet slik at ingen kreative bruder blir lei seg? Å hvorfor skal "bitre" bruder, forsure alt de kommer over? Det er vel ingen som har sagt noe om noe rosa.. bortsett fra et vellment tips om rosa jeallybeans.. Sjokolade er som kjent brunt eller hvit å finnes i mange fargerike innpakninger, som sikkert matcher trusa til brudens bestemor hvis det er det om å gjøre.. Endret 1. november 2008 av Agnethe
Nabodama Skrevet 1. november 2008 #54 Skrevet 1. november 2008 (endret) Mener du å si at alle blir bitre etter de er gift? For de som blir det tror jeg kanskje det har noe med valgene de gjorde i forbindelse med den dagen å gjøre... Nei, det har noe med at vi ikke lenger får ha fokus på detaljer i bryllup og store, viktige vurderinger og avgjørelser om dem. Men du har forsåvidt rett! Jeg gremmes over at jeg valgte grønne servietter istedet for rosa! Hva var det egentlig jeg tenkte på da, tro? Endret 1. november 2008 av Nabodama
Brud-09 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #55 Skrevet 1. november 2008 Dette ble en lang tråd Med mange ulike synspunkter og forslag
Spatula Skrevet 1. november 2008 #56 Skrevet 1. november 2008 Forslag til hva vi kan putte i de dyrebare eskene våre, som vi legger flere måneder med tenking bak, timer med utførelse og kreativitet, prototyper, fargevalg osv osv. *Lovehearts *Sjokolade *Jeallybeans *Twist - er forøvrig nesten det samme som sjokolade *Karameller *Hjemmelagede drops *Et visdomsord om kjærlighet *Brente mandler Men vi må visst tenke nøye igjennom hva vi velger da, slik at vi ikke angrer etter bryllupet å tenker tilbake på den dagen med skrekk å gru, "jeg skulle ha gått for karameller i stedet for sjokolade, jeg vil ha et nytt bryllup hvor jeg kan gjøre alt på nytt" .... Da bruker man i allefall penger unødig, som godt kunne ha vært lagt i en fin tomt...
¤flicka¤ Skrevet 1. november 2008 #57 Skrevet 1. november 2008 Men du har forsåvidt rett! Jeg gremmes over at jeg valgte grønne servietter istedet for rosa! Hva var det egentlig jeg tenkte på da, tro? Ikke rart at du ble så bitter
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #58 Skrevet 1. november 2008 Det er nok av tråder dere kan gå inn på og mene det ene eller det andre, men denne tråden ble startet får og finne ut hva TS kunne ha oppi gaveeskene. Om dere synes at dette er upassende så la være å skriv her inne om det da og heller svar på det TS spurte om. LAG DERES EGEN TRÅD!!!!!
Brud-09 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #59 Skrevet 1. november 2008 Huff... Er det virkelig såå trasig å være ferdig med planlegging av bryllup at dere må være her inne å svare surt...
Nabodama Skrevet 1. november 2008 #60 Skrevet 1. november 2008 Huff... Er det virkelig såå trasig å være ferdig med planlegging av bryllup at dere må være her inne å svare surt... Klart det;) Men du har heldigvis for deg hele 9 mnd igjen ennå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå