cypress Skrevet 1. november 2008 #61 Skrevet 1. november 2008 Vet ikke helt hvem som virker mest bitter av oss to jeg Ehhh.... Du!
Gjest Gjest som er gift Skrevet 1. november 2008 #62 Skrevet 1. november 2008 Ærlig talt, dere. Hvordan i alle dager kan uskyldige, små godteposer trigge dere så fælt (det er masse unødig utstyr som diskuteres i alle barnetrådene også forresten, et lite tips bare, siden dere først er i gang)? Om bruden synes det er stor stas å dille og dalle til eget bryllup, så: fint for henne! Jeg hadde ikke gaveposer til gjestene i bryllupet mitt, men det var faktisk et par stykker som "etterlyste" det. Kanskje har det blitt vanligere enn hva vi tror. Mange bruker forresten disse gaveposene som bordkort, kan ikke helt se at det er så nye verre enn å kjøpe dyre bordkortholdere som man aldri får brukt igjen uansett. Til deg TS, skulle jeg først brukt penger på gaveposer /-esker, ville jeg tenkt kvalitet på det som lå oppi, fremfor hvordan det så ut. Jeg ville puttet oppi et par biter dyr, ekslusiv konfektsjokolade. Med M&M's oppi (eller bamsemums for den saks skyld), så forsvinner hele glansen for mitt vedkommende. Eventuelt kunne du kjøpt konfektesker fra Anthon Berg med disse miniatyr likørkonfekt-flaskene til å putte oppi, disse faller garantert i smak hos den mannlige garde også. By the way; vi hadde tre-fire esker med dyr, god sjokolade på kakebordet vårt. Sjokoladen forsvant med én gang, mens kake var det mer enn nok av igjen etter at bryllupet var vel overstått.
¤flicka¤ Skrevet 1. november 2008 #63 Skrevet 1. november 2008 Ehhh.... Du! Velkommen i klubben om 6 måneder da
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #64 Skrevet 2. november 2008 Til deg TS, skulle jeg først brukt penger på gaveposer /-esker, ville jeg tenkt kvalitet på det som lå oppi, fremfor hvordan det så ut. Jeg ville puttet oppi et par biter dyr, ekslusiv konfektsjokolade. Med M&M's oppi (eller bamsemums for den saks skyld), så forsvinner hele glansen for mitt vedkommende. Eventuelt kunne du kjøpt konfektesker fra Anthon Berg med disse miniatyr likørkonfekt-flaskene til å putte oppi, disse faller garantert i smak hos den mannlige garde også. Enig i den, selv om jeg er av de som har trampet litt hardt i starten av denne tråden Jeg synes det høres fint ut med litt "voksen" sjokolade, med tanke på at flertallet av gjestene antagelig er eldre enn en selv, og smurfedrops o.l føles litt som lørdagsgodt til barnetimen.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #65 Skrevet 2. november 2008 Enig i den, selv om jeg er av de som har trampet litt hardt i starten av denne tråden Jeg synes det høres fint ut med litt "voksen" sjokolade, med tanke på at flertallet av gjestene antagelig er eldre enn en selv, og smurfedrops o.l føles litt som lørdagsgodt til barnetimen. Dette er jeg også helt enig i. Hvis jeg var i bryllup og fikk en eske med noe godt i, hadde jeg ønsket at det var et slikt lite marsipanhjerte fra Niederegger. Ikke barnegodis.
Gjest LindaKristin Skrevet 2. november 2008 #66 Skrevet 2. november 2008 NAM!!!De marsipanhjertene fra Niederegger er såååå gode!! Mumse..
Gjest Miley Skrevet 2. november 2008 #67 Skrevet 2. november 2008 Det er helt hysterisk å lese hvordan enkelte bruder tar helt av fordi mange ikke ser poenget i godtenips i esker Når de ikke tåler at enkelte på KG sier de ikke liker det, lurer jeg på hvordan de vil reagere når gjestene i bryllupet ikke legger merke til eskene engang
Gjest LindaKristin Skrevet 2. november 2008 #68 Skrevet 2. november 2008 Men hvis du ikke ser poenget i eskene...hvorfor svarer du da....? Hvorfor svarer folk på den måten og ikke på en hyggeligere måte..? Ikke at ikke folk tåler det,men hva er poenget med å være bitchy og kvass?
Gjest Miley Skrevet 2. november 2008 #69 Skrevet 2. november 2008 Men hvis du ikke ser poenget i eskene...hvorfor svarer du da....? Hvorfor svarer folk på den måten og ikke på en hyggeligere måte..? Ikke at ikke folk tåler det,men hva er poenget med å være bitchy og kvass? Var det til meg? Det står overhode ingenting om hva jeg synes om slike ekser med snop. Og jeg svarer på det jeg vil svare på, om jeg liker esker eller ei.
¤flicka¤ Skrevet 2. november 2008 #70 Skrevet 2. november 2008 Men hvis du ikke ser poenget i eskene...hvorfor svarer du da....? Hvorfor svarer folk på den måten og ikke på en hyggeligere måte..? Ikke at ikke folk tåler det,men hva er poenget med å være bitchy og kvass? Jeg ble jo stemplet som bitter og ondskapsfull fordi jeg ikke syntes det var en god ide med slike godteposer. Er det greit da?
Gjest LindaKristin Skrevet 2. november 2008 #71 Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg har ikke tenkt å ødelegge tråden til denne bruden som ville ha råd..Eneste jeg sier er:Helt ok med egne meninger,men MÅ det legges frem på en slem måte? Endret 2. november 2008 av LindaKristin
¤flicka¤ Skrevet 2. november 2008 #72 Skrevet 2. november 2008 Helt ok med egne meninger,men MÅ det legges frem på en slem måte? Jeg tror bryllupsforumet må være det eneste forumet hvor det er slemt å være uenig
Gjest LindaKristin Skrevet 2. november 2008 #73 Skrevet 2. november 2008 Jeg tror bryllupsforumet må være det eneste forumet hvor det er slemt å være uenig Da forstod du ikke det jeg skreiv:) Hvis du ser på innlegget mitt står det at det er heeeeelt ok med egne meninger,det er derfor vi er her!Men jeg undrer på hvorfor det må legges frem på en dritete måte. Men,men,sikkert bare meg!
¤flicka¤ Skrevet 2. november 2008 #74 Skrevet 2. november 2008 Da forstod du ikke det jeg skreiv:) Hvis du ser på innlegget mitt står det at det er heeeeelt ok med egne meninger,det er derfor vi er her!Men jeg undrer på hvorfor det må legges frem på en dritete måte. Men,men,sikkert bare meg! Jeg forstod helt fint hva du mente jeg Jeg mener derimot at mange bruder her inne er vanvittig hårsåre.
Gjest LindaKristin Skrevet 2. november 2008 #75 Skrevet 2. november 2008 Jeg forstod helt fint hva du mente jeg Jeg mener derimot at mange bruder her inne er vanvittig hårsåre. Muligens fordi det er veeeeldig mye av de usakelige kommentarene:)
Jade Skrevet 2. november 2008 #76 Skrevet 2. november 2008 Mintsjokolade er jo bare kjempedigg... After Eight er gjerne litt upraktisk i små esker. Men Fazermint får vel plass? *notere deilig konfekt på kakebordet*
Spatula Skrevet 2. november 2008 #77 Skrevet 2. november 2008 Det er jo ingen som har sagt at man skal ha smurf og bamsemums oppi disse eskene... :dåne: Men vi noterer ned forslag som * Utsøkt konfekt. * Eksklusiv sjokolade * Anthon Berg * Niederegger osv osv... og JA, jeg er enig med at det må se eksklusivt ut, og at det ikke skal ligne på en barnebursdag. Skulle jeg ha feiret bryllup på sommeren, hadde jeg vurdert å tatt jordbær dyppet i EKSKLUSIV mørk og hvit sjokolade, pakket inn i cellofan. Som servitørene hadde lagt på fatene rett før gjestene skulle ha gått til bords..
Sol79 Skrevet 3. november 2008 #78 Skrevet 3. november 2008 Hvor mange over 20 år syns Jelly Beans, Love Hearts og gelehjerter fra smågodt-hylla er godt? Nei, takk. I det siste bryllupet jeg var i fikk vi Anton Berg-sjokolade. Må dere absolutt dele ut godter, så ikke kjøp noe som brudepikene spiser til barne-tv, men noe som voksne folk syns er godt.
Gjest men Skrevet 3. november 2008 #79 Skrevet 3. november 2008 Som gjest i bryllup setter jeg pris på å ikke få godterier prakket på meg under middagen, som jeg vil føle det er uhøflig å ikke spise siden det er utporsjonert til hver enkelt og ligger igjen ved tallerknen hvis det ikke blir spist. Sukkerkliss hører ikke hjemme i en flere retters middag. Til kaffen derimot, er god konfekt eller mintsjokolade veldig godt, men det kan da serveres slik at den enkelte får velge å forsyne seg eller ikke.
Gjest Susa Skrevet 4. november 2008 #80 Skrevet 4. november 2008 TS: Jeg lagde hjerteformede Sarah Bernard til bryllupet mitt i sommer, vi serverte de sammen med velkomstdrinken og alle syns de var såååå gode... Hørte ikke om en eneste ne som syns at dette var et dumt eller barnslig påfunn...7 stk ba om oppskriften og:) ANBEFALES!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå