Gå til innhold

Jusy me`s dagbok


Jusy me

Anbefalte innlegg

Så fant jeg da ut at jeg starter en dagbok her.. :D Har hatt det i tankene lenge, men har ikke blitt å gjøre det før nu...

Har ikke hatt dagbok på flere år.. Men det er jo en fin måte å få ned tanker og ideer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så er det endelig fredag da... :D

Skal bli godt med litt fri. Skal slappe av og kose meg med samboer til helga..

Har kjøpt filmen 8 mile. Så den skal vi se på i kveld.

8 mile og hjemmelaget pizza.. mmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vasket alle kroker jeg har kommet over. Nu er det skinnende rent overalt. Alt av skitten tøy er vasket og henger til tørk.

Sambo har tatt seg en tur ut sammen med vennene, så i kveld skal jeg få besøk av en god venninne.

Vi skal se på film å nyte et par glass med vin.. :D

I morn er det bursdagen til nevøen min. Han fyller 2 år..

Har kjøpt en lekebil til han, litt klær og en teletubbie bamse til han(han er en stor fan av teletubbie)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen i dagboka di.

ha en fin dag i bursdag i morgen, teletubbis er en stor hits blant barn, kan du skjønne hvorfor?? Det er ihvertfall en landeplage hos oss voksne *ler*

Har selv tenkt på det en stund men aldri fått somlet meg til det, men synes det er hyggelig med dere som gjør det, :) Uansett velkommen som dagbokskriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er man kommet godt i gang i uka..

Hadde det kjempe koselig i går kveld med kjæresten min.. Vi så på tv og bare koste oss.. Nu har jeg begynt å savne han(han er på jobb)..

Rart det. Egentlig bruker jeg ikke å gjøre det, men i dag så savner jeg han..

I dag skal jeg på grill tur sammen med noen venninner. Det skal bli gøy. :D

En venninne spurte meg i går om jeg blir med henne til Oslo til helga. Bli der i to uker. Gratis leilighet.. :D

Men jeg skal på ferie sammen med sambo da, og det er hans eneste mulighet til å dra på ferie siden han har så mye arbeid i sommer..

Nu skal jeg snart dra på handletur. Må handle litt inn til grillingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink. Har gjort mye av de tingene jeg har utsatt og utsatt. Men i dag ble de endelig gjort.

* Samlet alle glass flaskene jeg har funnet i leiligheten. Skal kjøre bort til en resirkulerings greie med de. 2 søppelsekker fulle med flasker.. Skjønner ikke hvor de har kommet fra.. :wink:

* Har vasket vitrineskapet mitt i dag. Der var det mye støv..

* Vasket 2 maskiner med klær. Må vente med den tredje til noen av klærene har tørket (har ikke plass til alle i tørkestativet mitt).

* Har tatt ned alle de tørkede rosene mine og satt dem i glass krukker med lokk(etter tips her i kg :D ). Mye bedre og finere sånn. De samler jammen mye støv de..

* Har støvsugd under sofaen og i stua.

* Kastet alt av papirer og blader som er gammelt.

* Ryddet inne på boden

* Tørket støv rundt omkring

I morn skal jeg få vasket gardinene og ryddet i gjesterommet.

Nu straks skal jeg begynne å lage middag til meg og sambo. Han er enda på jobb, så jeg begynner ikke før han ringer å sier at han er på tur hjem. Kjedelig å komme hjem til kald middag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Heisann Jusy Me!!

Stakk innom dagboken din og fikk lyst å skrive en hilsen. Du har bare verdens søteste avatar!! Hello Kitty er så herlig, er kjempefan og får gode barndomsminner når jeg ser den!!

Ha en god helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsene Kreps og Huldre-Lise(har ikke sett Kreps sin hilsen før nå :oops: ).

Syns også at avataren var søt. Fant den i et innlegg av Livets datter. Hun hadde lagt ut masse avatarer.. Takk til Livets datter.. :D

I dag er det fredag og jeg skal ut sammen med en venninne. Først skal vi møttes hos henne 2200 og ta oss et par glass vin før vi setter kursen til byen.. :D Skal bli artig det.. Det er sånn deilig sommervær nå..

I dag har jeg vasket litt og slappet av resten av dagen..

Man skulle nesten tro at jeg er en vaskefanatiker etter og ha lest dagboken min.

Men det er jeg ikke. Har bare hatt en litt sen vår rengjøring.. :rodme:

Men nå skal jeg begynne å gjøre meg klar til kvelden. Skal ta på meg en hvit sommerkjole med blåe blomster på og blåe sandaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du stakke innom dagboken min *nora*.. :D

Nå er jeg tilbake etter en ferie. Det var en spontan ferie som ble bestemt søndags kveld. Dro mandags morgen og kom hjem i går. Det har vært nydelig vær og jeg har kost meg skikkelig på turen.

Det var min eneste sjangse til å dra på ferie i år, sambo har mye arbeid i tiden fremover. Så jeg er glad vi fikk tatt den turen selv om den ikke varte så lenge..

Når vi kom hjem var det mye skitten tøy. Så i dag har jeg begynt å vaske de. 2 maskiner er allerede vasket. Den nest siste skal jeg sette i gang nå straks. Rart hvor mye skitten tøy det blir på bare to mennesker i løpet av et par dager... :o

I dag skal jeg lage fiske pinner til middag. Sambo liker ikke fisk og det er det eneste han spiser som er av fisk. Må jo få litt fisk i mannen og.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...