Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

min blir samme som din, + masse god mat, og kanskje litt vin vis jeg har jobbet godt:)

:vin: høres godt ut!! Skal jeg også skal unne meg det senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hva skal man finne på i dag da? Kan jo ikke trøstespise hele denne isboksen heller liksom. Kino kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok og PC og legge seg tidlig. Har en kink i nakken som ikke vil gi seg uten kamp, så hodet trenger å legges ned på en pute, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva skal man finne på i dag da? Kan jo ikke trøstespise hele denne isboksen heller liksom. Kino kanskje.

Jo, klart du kan! ;)

Kanskje ut å drikke noen øl, men eg blir sannsynlegvis heime for å lese til vårens siste eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme og koser meg med serier på pc'en,litt surfing på nett, sjokolade og brus :) Gått god tur i skogen tidligere på kvelden :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag igjen!! Uka har gått fort. Kanskje fordi det var fri på mandag. Jobbhelgen min så blir bare avslapping etter jobb ikveld.

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

trene, deretter bruke kvelden til å lade opp til morgendagens eksamenslesing.. sansynligvis forand en pc`skjern =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Jeg er invitert bort. "Date" skal ha en kompis på besøk, og det er tifeldigvis en god kollega av meg også, så dermed ble det til at jeg ble invitert "med på lasset".

(Vet det virker teit med den sure smileyen, men har hatt en hektisk uke så jeg gledet meg egentlig til doven hjemmekveld alene. :fnise: På den annen side så klager jeg jo innimellom over å ikke ha noe sosialt liv, så jeg fikk meg ikke til å si nei når jeg ble invitert. Får heller takke for meg i rimelig tid og ellers ta det litt roligere i neste uke.)

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...