Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært supereffektiv i dag! Både ryddet og vasket, vært hos legen, på laaang tur, og enda lengre kaffetur i sola på en trapp nede i byen med hyggelige folk. Kvelden blir bak symaskinen for å fikse noen greier, og så skal jeg poppe popcorn og se på teeeveee :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe festing på meg. Har vært på jobb, trent, vasket klær og no slapper jeg av i sofaen..

Jobb i morgen og søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme. Litt drita, med en kebab for en gangs skyld.. Sendt et vennepar hjem. :)

Eh. ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer igjen til helg... Også skal jeg hjem og slappe av.

Hva skal dere idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Skal til en kamerat i kveld (som er alene hjemme i helgen), så da blir det vel at vi snoper, ser et par filmer han har fått tak i, og litt klining utpå natta. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut og kverke maur :fnise: . Har sett små svarte maur i inngangspartiet på huset et par ganger nå så jeg tror litt maurkverk under rista foran inngangsdøra kan være en idé. Vil ikke ha de små fantene inn i huset.

Men bortsett fra det morderiske timinuttet så blir det vel bok og PC, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte å lese bok i sola med teppe rundt meg, så trekke inn i "salongen" og spise spekemat litt senere. Avslutter en herlig kveld med en favoritt film :jepp:

Ohh herlige vårfredag! Ha ei super helg folkens :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekul tråd! :-))

Man trenger ikke å være veldig fryktelig ensom selv om man er mer eller mindre "helt alene"...

Ha en flotters fredagskveld alle sammen!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Spise fiskegrateng mmm namme namm:)Sjokoladekake og se en god film:)Kanskje ordne negler hvis jeg orker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: LANGHELG!!! :jepp:

Hva skal dere ikveld?

Jeg skal på konsert ikveld. Blir sikkert en drink eller to og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har endelig fått en gjeng med unger i seng. 2 gutter på overnattingsbesøk......blir ikke så fort stille da nei :kjefte:

Nå skal jeg har en liten stund her i ro og fred før jeg har en date med senga mi :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden idag blir rolig. Se litt på TV og kanskje gjøre litt mer skolearbeid.

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden idag blir rolig. Se litt på TV og kanskje gjøre litt mer skolearbeid.

Dere da?

min blir samme som din, + masse god mat, og kanskje litt vin vis jeg har jobbet godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Sitter inne og kjeder meg. Kunne tenkt meg en tur ut, men jeg har ingen balkon, og har ikke så lyst til å dra i en park eller noe alene. Kanskje jeg drar og kjøper meg litt god mat etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...