Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MissBella

Jeg har ligget på sofaen siden jeg kom hjem fra skolen. Store planer om å bli der resten av dagen. Bare meg og TV ikveld.

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må vel melde meg ut av denne tråden ettersom jeg ikke er singel mer, men jeg kommer til å følge med på dere andre.

Og selvfølgelig skrive et klageinnlegg eller to de helgene typen jobber, og jeg ikke orker venninnekvelder/gå på byen. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_line_*

Jeg får en venninne på helgebesøk, så hun kommer i kveld:) Vi skal se på OL og spise pizza! Og lade opp til morgendagens fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dovenkveld ved PC, muligens litt avbrutt av sofa :veslejenta: . Har nettopp spist bedre middag med gratinerte poteteter og indrefilet av svin som hovedingredienser. :sikle:

Skal mye til for å få meg til å gjøre noe mer aktivt enn det (selv om jeg burde feid over gulv med tørrmopp...). Skal kanskje ringe til "dateliknende sak" og høre om han blir med på en messe jeg har lyst til å gå på i løpet av helga, men vil han ikke, eller har han ikke anledning så går jeg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gry_*

Nettopp hatt middag, skal nå en tur ut med hunden + tar en tur innom videoen å finne en film, er jo ingenting på tv i disse OL tider!

Så blir det beina på bordet, god film og KIMS! hehe Digger den reklamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld blir det depping. Kunne gitt ganske mye for en kveld med mannen jeg er så begeistret for, i stedet sitter jeg hjemme med barna og er kjempelei meg. :(

Kanskje bare innse en gang for alle at kjærleiken gjelder ikke for alle??

Snufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tusse_*

Skal bare sitte hjemme og kose meg med film.Ringe en venninne og få støtte til en date jeg skal på i mårra. :rødme:

Jeg er kjempenervøs og spent, spesielt siden jeg ikke har gjort slikt før.Men satser på at det blir fint. :enig:

Forresten...hva har man på seg på første date? hmm...

Må vel endevende kleskapet da kanskje? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Skal bare sitte hjemme og kose meg med film.Ringe en venninne og få støtte til en date jeg skal på i mårra. :rødme:

Jeg er kjempenervøs og spent, spesielt siden jeg ikke har gjort slikt før.Men satser på at det blir fint. :enig:

Forresten...hva har man på seg på første date? hmm...

Må vel endevende kleskapet da kanskje? :jepp:

Normale litt casual klær. Ikke ta helt av. Vær deg selv og litt laidback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

I dag har jeg jobba sent og vært en liten tur på Onkel Donald med en venninne.

Mye snålt der gitt!

Grugleder meg til i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmanuelle
Hva skjer imorgen?? :popcorn:

Fest med jobben. Så får vi se om det blir noe mellom meg og han jeg har flørta litt med...men, jeg har ikke noen forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella
Fest med jobben. Så får vi se om det blir noe mellom meg og han jeg har flørta litt med...men, jeg har ikke noen forhåpninger.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har blitt singel igjen, så kan jeg være sosial her igjen.

Noen som har gøyale planer ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...