Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg skal starte på en bok jeg kjøpte i går. For 2 uker siden ble jeg dumpa av en jeg har gått ut med i snart et år, og forrige helg var vi sammen igjen. Dermed aner jeg ikke hva status er denne helga :fnise: . Men vi har uansett pleid å ha fredagene hver for oss, så bok og sofa ligger bra an i løpet her ;) .

*sjekke TV-programmet også kanskje*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn brus og potetgull så det blir en rolig kveld foran TV`n.. :popcorn:

Samme her :popcorn: Jeg er litt lei meg fordi jeg fikk er nei av en dame jeg liker skiiiiikkelig godt :sukk:

Potetgull + brus, og Shackles på tv hjelper nok litt, håper jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt på nytt, og brownis kake tante vant på lotteri tidligere i dag.

Uvandt å ikke tilbringe helgen med eksen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hva jeg skal finne på. Atter en fredag sitter jeg her alene hjemme. Jeg har prøvd å ta kontakt med venninner og alt sånt noe, men alle er opptatt.... :popcorn:

Er her rundtomkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart slenge beina på bordet og bare slappe av foran TV`n resten av kvelden. Både x-faktor og nobels fredspriskonserten ikveld.

Hadde siste eksamen idag, så nå har jeg ferie!!

Hva skal dere?

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på trening etter å ha vært syk, veldig fornøyd med å være back in the game :) Har spist middag og ser på Simpsons. Usikker på hva jeg skal ta meg til i kveld, men blir nok hjemme og slapper av med et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blogger litt, skal kjøpe meg brus, godteri og lage middag. Planlegger også å se to episoder av Hotell Cæsar. Innholdsrik fredagskveld får en si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt meg alle Olsenbanden filmene på DVD, så jeg skal gå tilbake i barndommen i kveld - etter nytt på nytt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem. Var på konsert også møtte jeg noen venner på dolly. Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden.

Dere gjør ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...