Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Blir relativt lugnt i kveld.

Skal høre igjennom noen nye skiver sammen med en kompis i kveld (nye Winger-skiva, blant annet).

Ser ikke bort fra at det kan forekomme en aldri så liten pils i den anledning heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Jeg skal på trening nå snart, og så skal jeg på fredag den 13. fest etterpå :) Gleder meg :)

Hva skal du? :)

Jeg sitter fortsatt på jobb. Et par timer igjen så kan jeg ta helg. Det blir en rolig kveld foran TV`n idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg har tenkt meg på trening etterpå, og så skal jeg parkere i sofaen med en deilig middag og en god film. Elsker fredager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir alene hjemme i kveld. Bruker ofte å kose meg ,men nå kjenner jeg at det er det jeg har aller minst lyst til i hele verden! Alle venner er hjemme med kjæresten eller familien. Awww....

Vet jeg kommer til å få en grei kveld allikevel da - men synes så innmari synd på meg selv akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble "dumpa" i dag.. over sms.. av en jeg trodde virkelig likte meg. Vi har gått ut sammen i over et halvt år, jadda... Skal bare sitte hjemme og være tung til sinns.

:sukk::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefin dag på jobb, spist middag med noen venner, sovet middag på sofaen, vasket hus, tatt to rolige gode øl og lest aviser + bok på rolig kafé med personlighet mens det yret lett ute, gikk tidlig hjem og topper kvelden med bergensbanen på nrk2 med et glass vin og lys.

Depper ikke, heller tvert i mot...men hadde vært fint med selskap også da :)

Edit: Trykkleif

Endret av Snill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk, så jeg skal ligge hjemme og "synes synd" på meg selv. Skriver "synes synd" i hermetegn, for jeg hadde nok ikke gjort så mye annet uansett. Snakket med en kamerat i stad, som kommer innom med noe junk (type hamburger etc.) etterpå. Han jobber som vekter, så han kommer vel når han har tid. Kvelden går nok med til film, MSN, KG og å snakke med mamma i telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...