Ellsworth Skrevet 23. oktober 2009 #461 Del Skrevet 23. oktober 2009 Blir relativt lugnt i kveld. Skal høre igjennom noen nye skiver sammen med en kompis i kveld (nye Winger-skiva, blant annet). Ser ikke bort fra at det kan forekomme en aldri så liten pils i den anledning heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 23. oktober 2009 #462 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg har nettopp kommet hjem fra jobb. Har ikke noen planer i kveld, bare ta det rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
investor Skrevet 23. oktober 2009 #463 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ut på byen med venner.. etter nytt på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2009 #464 Del Skrevet 13. november 2009 Hva skal dere denne fredagskvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 13. november 2009 #465 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg skal på trening nå snart, og så skal jeg på fredag den 13. fest etterpå Gleder meg Hva skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2009 #466 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg skal på trening nå snart, og så skal jeg på fredag den 13. fest etterpå Gleder meg Hva skal du? Jeg sitter fortsatt på jobb. Et par timer igjen så kan jeg ta helg. Det blir en rolig kveld foran TV`n idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
investor Skrevet 13. november 2009 #467 Del Skrevet 13. november 2009 Ut på byen med noe venner om litt Sees på Akerbrygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 13. november 2009 #468 Del Skrevet 13. november 2009 Har hatt brodern over på middag her i dag, nå får jeg se om jeg får satt på en film etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. november 2009 #469 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som har noen spennende fredagsplaner idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 27. november 2009 #470 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har tenkt meg på trening etterpå, og så skal jeg parkere i sofaen med en deilig middag og en god film. Elsker fredager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 27. november 2009 #471 Del Skrevet 27. november 2009 Her blir det pepperkakebaking med barna, så det blir kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. november 2009 #472 Del Skrevet 27. november 2009 På kino med en venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 27. november 2009 #473 Del Skrevet 27. november 2009 Hva skal du da, MissStiles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #474 Del Skrevet 27. november 2009 Blir alene hjemme i kveld. Bruker ofte å kose meg ,men nå kjenner jeg at det er det jeg har aller minst lyst til i hele verden! Alle venner er hjemme med kjæresten eller familien. Awww.... Vet jeg kommer til å få en grei kveld allikevel da - men synes så innmari synd på meg selv akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. november 2009 #475 Del Skrevet 27. november 2009 Hva skal du da, MissStiles? Jeg tar det rolig ikveld. Gleder meg til X faktor begynner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #476 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg ble "dumpa" i dag.. over sms.. av en jeg trodde virkelig likte meg. Vi har gått ut sammen i over et halvt år, jadda... Skal bare sitte hjemme og være tung til sinns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 27. november 2009 #477 Del Skrevet 27. november 2009 Dere som har tenkt til å deppe i dag: obligatorisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 27. november 2009 #478 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Kjempefin dag på jobb, spist middag med noen venner, sovet middag på sofaen, vasket hus, tatt to rolige gode øl og lest aviser + bok på rolig kafé med personlighet mens det yret lett ute, gikk tidlig hjem og topper kvelden med bergensbanen på nrk2 med et glass vin og lys. Depper ikke, heller tvert i mot...men hadde vært fint med selskap også da Edit: Trykkleif Endret 27. november 2009 av Snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 4. desember 2009 #479 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg er syk, så jeg skal ligge hjemme og "synes synd" på meg selv. Skriver "synes synd" i hermetegn, for jeg hadde nok ikke gjort så mye annet uansett. Snakket med en kamerat i stad, som kommer innom med noe junk (type hamburger etc.) etterpå. Han jobber som vekter, så han kommer vel når han har tid. Kvelden går nok med til film, MSN, KG og å snakke med mamma i telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
investor Skrevet 4. desember 2009 #480 Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde et par fredags-pils for litt siden. Blir noen flere senere. jule-øl er ikke skadelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå