Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Anette over 40:)_*
Gullrekka såklart!

Heisan alle der som er alene.

Jeg er ikke alene .Har 3 unger her .Men er no alene alikevel. Er blitt god på å være alene ,men hater det. Har gått på byn alene i flere år, beynner å bli vant med det. Er smilet på lur, så kommer en alltid i prat med noen,der og da.

Prøv å ha en trivelig kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Sitter her og prøver å få oversikt over alt vi skal gjennom i løpet av høstsemester, og slapper ellers bare av etter en hektisk uke. Har bare vært et par uker på skolen, og lært masse allerede, men det er myye å gå gjennom. Mer enn jeg trodde. Men i kveld blir det bare total avslapping hjemme, med en god film, surfing på internett og filosofering over livet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Spesielt grunn til at du :danse: ??

Nei, bare at det er helg. Det er jo det man venter på hele uka. Jeg skal ikke noe spesiellt i dag, er nødt til å hvile ut så jeg orker shopping og fest i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra jobb. Siden det ikke ble noe av å møte daten min idag, så blir det en hjemme kveld. Pizza, film & brownies!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjernedryss

Jeg følte for å være hjemme av å slappe av litt i kveld. Det hadde vært koselig med KG treff, men jeg er så sliten og deilig å få litt tid til å sitte litt i egne tanker. Synes jobben er så stressende, så jeg har ikke så mye krefter i helgene for tiden. Sitter og ser litt på TV2 sumo... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme... :(

Skulle egentlig ut i kveld, på konsert til og med. Håpte å treffe på en fyr jeg traff forrige helg..

Men jeg er syk så jeg orker ikke å gjøre noe.

Er litt godt å bare slappe av hjemme og da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Ingen har tid til å være sammen med meg, så jeg blir nok bare hjemme denne fredagen også. Jeg er utslitt etter jobb da, men kanskje jeg lager meg en middag etter hvert. Har tenkt til å vaske litt klær og kanskje lese litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...