Gå til innhold

Vi prøver og prøver


HeRi_82

Anbefalte innlegg

Dette er min splitter nye (og første) dagbok :goodbye: Her skal det selvfølgelig skrives om livet mitt generelt, men mest om prøvetiden.

VELKOMMEN

Koselig med alle som vil følge med på utviklingen. Vi har akkurat vært gjennom første doble pergo. Har ikke syklus i det hele tatt, tror ikke det har hatt noe virkning. Skal ikke på ny kur før vi har vært hos spesialist i Oslo i Desember. Så intil da er det vel bare å trene :ler:

Jeg får komme tilbake med mer info, men jobben kaller :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: til prøvargjengen! :smilbla:

Håpar legen kan få skikk på syklusane dine - eller mangelen på syklusar. :klø:

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dreia. Koselig at du stakk innom. Har tjuvlest litt i dagboken din, og så dere hadde hatt noen opp- og nedturer dere også :klemmer: Lykke til videre med prøvinga :sengekos:

Helga har flydd avgårde. Vi pusser opp hus, så dagene går med til det. Har i hvert fall nok å holde på med, så det blir ikke så mye baby-tenking.... Skal ikke på noe ny pergo kur før jeg har vært hos Endokrinolog på Riksen. Det kan visst klusse til prøvene jeg evnt må ta, så da får vi vente og høre hva Dr. Spesialist sier. Godt vi ikke har dårlig tid enda, selv om jeg er så baby-syk at jeg gjerne skulle hatt en i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei der og velkommen som bruker av dagbok og prøver! :danse:

Håper at en spire snart sitter hos dere... Som de sider, øvelse gjør mester :sengekos::fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei der og velkommen som bruker av dagbok og prøver! :danse:

Håper at en spire snart sitter hos dere... Som de sider, øvelse gjør mester :sengekos::fnise:

:klemmer:

Hei Pleiepike :goodbye: Koselig at folk stikker innom! Har jo akkurat begynt med dagbok selv, men har lest ganske mye her inne. Greit å lese litt om andre i "samme" situasjon. Lykke til med prøvingen dere også. Vi trener og trener :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pleiepike :goodbye: Koselig at folk stikker innom! Har jo akkurat begynt med dagbok selv, men har lest ganske mye her inne. Greit å lese litt om andre i "samme" situasjon. Lykke til med prøvingen dere også. Vi trener og trener :lur:

Hehehehe.. jah, må jo innom og hilse på nye "borgere" her inne :jepp:

Ja, her inne er det nok en helg haug i "samme" situasjon! Og det er fantastisk deilig egentlig å vite at det er "så" mange som faktisk er i den situasjonen. Dele tanker, følelser som mange andre "utenfor" ikke forstår.

Stå på!!! :sengekos::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...