Gjest uheldig Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg punkterte her forleden,og fylte opp med sånn skum.Noen som vet hvor lenge/langt man kan kjøre med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så kort som mulig, tror jeg. Du må ha på skikkelig dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mille_* Skrevet 31. oktober 2008 #3 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg punkterte her forleden,og fylte opp med sånn skum.Noen som vet hvor lenge/langt man kan kjøre med det? 10 km, snakket med sambo om dette i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 1. november 2008 #4 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg punkterte her forleden,og fylte opp med sånn skum.Noen som vet hvor lenge/langt man kan kjøre med det? Etter du har kjørt et par mil fyller du opp dekket med rett trykk, hvis det blir tett kan du kjøre med det til dekket er utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå