Gjest Gjest_jente_* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har vært syk et par dager med litt feber, hoste og forkjølelse. I morges våknet jeg opp med så hovent øre og så hoven hake at det er blitt helt hardt. Jeg har fått kjempelang hake og stort øre og ser helt rar ut. Huden er varm. Hva kan dette være for noe? Finner ingenting når jeg søker på lommelegen.
*Enigma* Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Høres ut som det enten kan være hovne lymfekjertler eller kusma, men du burde komme deg til lege.
Gjest ts Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Takk! Legen hadde ikke tid til meg og sa jeg måtte gå på legevakten hvis jeg trengte lege. Men er da vanskelig for meg som pasient å vite hvorvidt det er alvorlig nok for legevakten? Aiai. Kanskje legevakten kan svare meg på hvorvidt jeg bør komme?
*Enigma* Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Takk! Legen hadde ikke tid til meg og sa jeg måtte gå på legevakten hvis jeg trengte lege. Men er da vanskelig for meg som pasient å vite hvorvidt det er alvorlig nok for legevakten? Aiai. Kanskje legevakten kan svare meg på hvorvidt jeg bør komme? Du kan fint ringe legevakten og høre. De vil nok spørre deg om hvordan du føler deg og om du har feber osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå