Gjest miramis Skrevet 30. oktober 2008 #1 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hallo der! Velkommen til denne ringe begynnelse ... Jeg er en skikkelig nerd som bruker litt for mye tid bak pc-en. Innimellom blir jeg litt for engasjert og bobler over av tanker, ideer, agresjon, sinne, frustrasjon, glede eller begeistring - og ja, du tippet riktig, det er ikke ALLTID min mann er like god på å lytte. Men jeg elsker Miramismannen fordet :rødme: Vi har akkurat fått en liten sønn, og forleden dag var jeg på soverommet og la Mini da jeg hørte den nybakte far mumle fra stuen: - Du må ikke glemme farsdagen, da ... Så den akter jeg IKKE å glemme ... Men ... vet ikke helt hva jeg skal finne på, da ... Han hintet om frokost på senga, men han HAAATER jo frokost på senga! Han hater generelt å stå opp tidlig, spise tidlig og er ikke spesielt glad i noe som er søtt (unntatt sin fru, hehe). Kanskje noen har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miramis Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Happy Halloween! Eller hva man sier ...? Anyway: jeg baker bæsjekladder (sjokoladeboller) til ungene kommer på døra i kveld! Håper de smaker (jeg tok litt mindre sukker i fordi jeg er så pokkers fornuftig og tenker at de sikkert får mer enn nok søtt idag) og kuttet utt havregryna (for å få skikkelig bæsjkonsistens ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå