Gå til innhold

Livmorhalskreft?


Gjest Bekymret

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret

Hei!

Har "plutselig" fått mensen/blødninger etter at det bare er 12 dg siden jeg var ferdig med forrige mens. Er ganske bekymra for om det kan være kreft, da jeg for 6 år siden hadde celleforandringer i underlivet. Celleforandringene har vært stabile alle disse årene, og sist jeg var hos gynekolog var i mai, og alt var normalt da.

Jeg er 35 år og har 3 barn, bruker ikke prevensjon( mannen min ordner den saken:)) Har til vanlig 24-28 dg syklus..

Har fått legetime om en uke, men bekymrer vettet av meg om dagen, så det hadde vært godt å høre om andre har noen beroligene ord........

Mvh

Bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LindaKristin

Hei du!

Kan du ikke ringe en lege eller noen på gyn et sted og høre litt med dem da?Slik du slipper å vente så lenge...Lykke til,dette går så bra!Det er sjelden det blir noe ut av de teite bekymringene våre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tulla_*

Har selv hatt mens med 2 ukers mellomrom, min mor hadde også det noen ganger. Vet det er mulig men....

Er denne mensen noe annerledes enn vanlig mens? Håper du får bra svar fra legen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymret

Hei igjen!

Tusen takk for svar;) Hyggelig å få noen beroligende ord mens man venter.

Mulig jeg ringer en lege hvis bekymringen tar helt overhånd.

Blødningene ser ut og føles som vanlig mens,så det kan jo bare være en naturlig og ufarlig forklaring på det.

Tusen takk igjen til dere som tok dere tid til å svare :klemmer:

Mvh

Fortsatt litt bekymret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...