Mariblom Skrevet 30. oktober 2008 #1 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei! Er det noen som har tips til gode julefilmer vi kan bestille på DVD? Jeg tenker ikke først og fremst tegnefilmer (barna ikke store nok til å se TV enda, faktisk er ikke barna født enda... ), men heller sånne type filmer som det er koselig for voksne å se i jula. Vet det finnes en amerikansk film/komedie med en kar a la John Cleese som skulle dekorere hele huset med lyspærer, så gikk strømmen etc. etc. Er sånne type filmer jeg tenker på - men gode! Mari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theia Skrevet 30. oktober 2008 #2 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du tenker nok på National Lampoon's Christmas Vacation. Den er utrolig morsom, og jeg må bestandig få den med meg. To andre filmer jeg også må se før julen er Alene hjemme 1 og 2. De er bare så nostalgiske så de må jeg se hver jul. Ellers har du jo Tre nøtter til Askepott. Elsker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk for svar! Jeg blandet visst John Cleese og Chevy Chase Det er den filmen du linket til som jeg tenkte på, ja. Jeg synes også Alene Hjemme filmene er gode, så vi blir nok å bestille dem også. Askepott gidder vi ikke, den går jo på TV. Noen andre gode forslag? Mari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. oktober 2008 #4 Del Skrevet 30. oktober 2008 For meg er Love, Actually også blitt et must i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 1. november 2008 #5 Del Skrevet 1. november 2008 For meg er Love, Actually også blitt et must i jula Den ville jeg også tipse om . Supersøt julefilm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søtemeg Skrevet 1. november 2008 #6 Del Skrevet 1. november 2008 Alt fra Disney. For voksne; kjøp eller ønsk dere en bra serie Gå inn på cdon.com og frots!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #7 Del Skrevet 1. november 2008 The Holiday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NysgjerrigeNilsi Skrevet 1. november 2008 #8 Del Skrevet 1. november 2008 Vi har noen faste julefilmer (sambo og jeg), det er Bad Santa, Alene Hjemme, The Grinch og Polarekspressen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 1. november 2008 #9 Del Skrevet 1. november 2008 The Holiday Jepp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. november 2008 #10 Del Skrevet 1. november 2008 Hvis en romantisk komedie kan falle i smak så er "Mens du sov" en koselig film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 2. november 2008 #11 Del Skrevet 2. november 2008 En av mine favoitter er Elf!!! Både koselig og morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. november 2008 #12 Del Skrevet 2. november 2008 polareksrpressen og en julefortelling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2008 #13 Del Skrevet 2. november 2008 Polarekspressen støtter jeg, også nightmare before christmas såklart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #14 Del Skrevet 2. november 2008 "Nå er det jul, igjen!" - med Tim Allen, der han blir julenisse, fordi han skremmer nissen slik at han faller ned fra taket! Det er julens må-ha-julefilm! Dessuten "The Holiday", "Nightmare Before Christman", "Se hvem som snakker nå", "How the grinch stole christmas", "A christman-story", og "A christmas carol". Ikke minst Polarekspressen, alene-hjemmefilmene, og Mikkes-jul i Andeby(kjøpes for 69kr på Rimi). Meg og samboeren kjøpte sistnevnte i fjor, er en kort film med mange småhistorier fra Andeby. Er helt utrolig nusselig og en fantastisk åpning av julen! Jeg holder på å sprekke av julestemning nå! Sitter og hører på Sarah McLachlan sin juleCD og har allerede lyst å begynne å pynte! Jeg er takknemlig for at julen for meg, er en lykkelig tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_luna_* Skrevet 3. november 2008 #15 Del Skrevet 3. november 2008 hjemme alene. (seff!) skomakergaten (blir aldri for gammel for den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 3. november 2008 #16 Del Skrevet 3. november 2008 Holiday og Love Actually er supre jule filmer, og disney har mange koselige ala ovennevnte Mikkes jul i Andeby!!! Når gresshoppa Timmy synger Wish upun a star...da er det jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #17 Del Skrevet 4. november 2008 The Holiday Ja!! Den er fiiin :rødme: Og Disney-filmene er også koselige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 8. november 2008 #18 Del Skrevet 8. november 2008 Addams family filmen..=p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 8. november 2008 #19 Del Skrevet 8. november 2008 Polar-ekspressen er moro! Og så Chocolate er en fantastisk film syns jeg.. Ikke typisk julete kanskje, men sjokolade passer alltid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #20 Del Skrevet 9. november 2008 Kjøp Muppetenes Julefortelling, Muppet-versjonen av "A Christmas Carol" Super film... Blir ikke jul uten den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå