Årets gjøk Skrevet 31. oktober 2008 #21 Skrevet 31. oktober 2008 Så vi kan konkludere med at kvinner som oppfatter mannen sin som idiot bedriver sexnekt. Det er jo en ussel og meget vanlig form for psykisk pine bedrevet av kvinner i århundrer. Ja, det er usselt at kvinner i århundrer har pinet seg selv psykisk med å være sammen med idioter.
Gjest Ulvhinne Skrevet 31. oktober 2008 #22 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, det er usselt at kvinner i århundrer har pinet seg selv psykisk med å være sammen med idioter. og noen menn driver med sex- nekt også.. men hvem snakker om de..
Wildy Skrevet 31. oktober 2008 #23 Skrevet 31. oktober 2008 Nei, jeg bruker ikke sex som press-eller maktmiddel. Men er jeg lei meg, sliten, utafor eller stuptrøtt er det ikke akkurat lysten er på topp. Straffer jeg da mannen???? Hva med når han kommer hjem etter å ha vært borte en uke og jeg er kåt som et helvete; straffer han meg når han ikke orker sex fordi han er sliten ,men heller vil sove?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #24 Skrevet 31. oktober 2008 Det som er mest urettferdig er at gutter som regel blir kåt på jenta si når hun oppfører seg litt dumt. Er dette tilfelle? Kan dere gutter i så fall forklare meg hvorfor?
Hinata Skrevet 31. oktober 2008 #25 Skrevet 31. oktober 2008 Ble litt forvirret av dette spørsmålet jeg. Man har som regel sex når man har lyst på sex, og nekter ikke å ha sex bare fordi partneren skal bli straffet. Har man ikke lyst på sex så forstår jeg at man sier nei, og da mener jeg at partneren skal forstå at det er fordi man er sliten eller rett og slett ikke har lyst. Men nå vet ikke jeg altså, kan ikke akkurat relatere meg til problemet
Gjest Pet Skrevet 31. oktober 2008 #26 Skrevet 31. oktober 2008 Nei, jeg bruker ikke sex som press-eller maktmiddel. Men er jeg lei meg, sliten, utafor eller stuptrøtt er det ikke akkurat lysten er på topp. Straffer jeg da mannen???? Signerer denne. Jeg orker ikke å ha sex med en jeg er sur på og jeg blir alltid totalt utladet etter en større krangel og da må jeg bare være for meg selv for å ta meg inn igjen. Det er bare slik jeg er skrudd sammen og ikke noe jeg velger for å straffe mannen. Kan heller ikke tenke meg at sex med meg i den tilstanden er noe å hige etter - tørr og uengasjert og fraværende.
Gjest Gus Skrevet 31. oktober 2008 #27 Skrevet 31. oktober 2008 Det som er mest urettferdig er at gutter som regel blir kåt på jenta si når hun oppfører seg litt dumt. Er dette tilfelle? Kan dere gutter i så fall forklare meg hvorfor? Kanskje fordi det er så feminint? :gjeiper:
waco Skrevet 31. oktober 2008 #28 Skrevet 31. oktober 2008 Men det finnes jo jenter som helt fint klarer å pule en annen kar dersom de er sure og sinte på typen sin.
Gjest Pet Skrevet 31. oktober 2008 #29 Skrevet 31. oktober 2008 Men det finnes jo jenter som helt fint klarer å pule en annen kar dersom de er sure og sinte på typen sin. Gjør det? Da er det vel fordi de ikke er sinte og sure på den andre karen, da. Og at de ikke er trofaste.
honeyy Skrevet 4. november 2008 #30 Skrevet 4. november 2008 *ler* Jeg bruker sex som maktmiddel! Klart jeg gjør! men det er for å piffe opp sexlivet. Og jeg pleier å straffe han med å ta han hardt og voldsomt. *elsker lange negler skrapende ned på mannens rygg* Ser du meg for deg nå? Jeg skammer meg ikke over å si jeg bruker det som et maktmiddel Dette pleier jeg alltid å si: Good girls goes to heaven, Bad girls goes everywhere!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #31 Skrevet 5. november 2008 Vi har 4 barn, jobber og har studier ved siden av arbeidet. Men det gjør ikke sexlysten min mindre (jeg er kvinne). Jeg sier aldri nei til sex, siden jeg alltid har lyst, eller får lyst på to sekunder. Her er det også slik at mannen har mindre lyst enn meg, så jeg må virkelig bare ta det jeg får. Å nekte han sex får jeg aldri anledning til.
waco Skrevet 6. november 2008 #32 Skrevet 6. november 2008 Jeg sier aldri nei til sex? Ja, det er sånn dere jenter er, jeg kjenner en kompis av meg, og kona hans er utro omtrent hver eneste helg, og han nekter å innse det, han lever seg inn i en "jammen jeg må jo stole på kona mi-mentalitet", og det benytter kona seg av for å få seg litt penis og flørting på rus, fordi at det er den jo ansvarsfraskrevet mener jo kvinner. Ikke skjønner jeg at dere klarer å tenke sånn, men det forteller jo litt om hva vi bør passe oss for!
honeyy Skrevet 6. november 2008 #33 Skrevet 6. november 2008 Jeg sier aldri nei til sex? Ja, det er sånn dere jenter er, jeg kjenner en kompis av meg, og kona hans er utro omtrent hver eneste helg, og han nekter å innse det, han lever seg inn i en "jammen jeg må jo stole på kona mi-mentalitet", og det benytter kona seg av for å få seg litt penis og flørting på rus, fordi at det er den jo ansvarsfraskrevet mener jo kvinner. Ikke skjønner jeg at dere klarer å tenke sånn, men det forteller jo litt om hva vi bør passe oss for! Hei! Jeg kan si deg såpass at ikke alle kvinner er slik som kona til kompisen din.Han virker litt tøffelaktig som tolererer slikt. Og jeg er sikker på at du har opplevd det samme siden du generaliserer kvinner så sterkt som du gjør. Synd egentlig.
Gjest Gjest_Angelica_* Skrevet 6. november 2008 #34 Skrevet 6. november 2008 Må innrømme at jeg bruker sex som maktmiddel ja. Det er jo en av de store fordelene vi kvinner har! Han får ikke sex hvis han f.eks har vært skikkelig sur en dag, eller hvis han plutselig blir skikkelig gjerrig og kjip. Han forsøkte samme metode på meg en gang, men da bare overnattet jeg hos en annen mann. Da lærte han seg ganske fort hvor patetiske menn som driver med sexnekt er. Det går motsatt vei også forresten. Her om dagen f.eks var han skikkelig spandabel og søt. Og da gav jeg ham en dampende het opplevelse i boblebadet som han sent vil glemme. Etter at jeg begynte med denne straffe/belønningsmetoden har han vært snill som et lam. Synes vi kvinner skal få lov til slikt jeg da. Det er tross alt ganske naturlig. Mannen har jo i sine instinkter at han må ha mest mulig sex, mens vi kvinner vil ha trygghet og gaver og slikt. Det passer egentlig veldig bra sammen, bare man vet å utnytte det. Det er jo en maktkamp mellom kjønnene liksom. Og siden mannen er sterkest mentalt og fysisk, må vi jenter bruke de midlene VI er sterkest på. Go girls! Mvh: Et forumtroll
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #35 Skrevet 6. november 2008 Må innrømme at jeg bruker sex som maktmiddel ja. Det er jo en av de store fordelene vi kvinner har! Han får ikke sex hvis han f.eks har vært skikkelig sur en dag, eller hvis han plutselig blir skikkelig gjerrig og kjip. Han forsøkte samme metode på meg en gang, men da bare overnattet jeg hos en annen mann. Da lærte han seg ganske fort hvor patetiske menn som driver med sexnekt er. Det går motsatt vei også forresten. Her om dagen f.eks var han skikkelig spandabel og søt. Og da gav jeg ham en dampende het opplevelse i boblebadet som han sent vil glemme. Etter at jeg begynte med denne straffe/belønningsmetoden har han vært snill som et lam. Synes vi kvinner skal få lov til slikt jeg da. Det er tross alt ganske naturlig. Mannen har jo i sine instinkter at han må ha mest mulig sex, mens vi kvinner vil ha trygghet og gaver og slikt. Det passer egentlig veldig bra sammen, bare man vet å utnytte det. Det er jo en maktkamp mellom kjønnene liksom. Og siden mannen er sterkest mentalt og fysisk, må vi jenter bruke de midlene VI er sterkest på. Go girls! Mvh: Et forumtroll Ikke vær så kjepphøy! Det finnes faktisk damer som deg,stakkars menn som holder sammen med de. Eller......jeg vet faktisk ikke om jeg synes så synd på disse menn,har man ikke baller til å bryte ut så kan man bare ha det så bra.
Gjest Betty89 Skrevet 6. november 2008 #36 Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg må også innrømme jeg bruker sex som et maktmiddel jeg også, på en måte. Samme som hun over sa; Om kjæresten min er fornærmende og sur en dag på meg, uten noen særlig grunn, kan han bare glemme å få sex den dagen! Endret 6. november 2008 av Betty89
waco Skrevet 8. november 2008 #37 Skrevet 8. november 2008 Betty, det som er virkelig skummelt er hvis dere har tenkt til å slå opp, så kan dere skjelle ham ut samme dagen dere dra på byen. Og når dere sitter ute og drikker så møter dere selvsagt en lurendreier av en player som ser antennene deres hvor det står med svær skrift at dere har krangla med typen og trenger trøst. Alle jenter som pynter seg og sminker seg og gjør seg selv attraktiv samtidig som de forakter typen sin og gjør seg også tilgjengelig for andre karer. Og etter at dere har pult så finner dere ut om dere skal gi faen i typen deres, eller om dere skal skylde på ham og fortelle hvor jævlig han var som fikk dere til å søke bekreftelser hos andre hold. Dette er en gjenganger dette her, ikke alle vil innrømme sine svake sider, men det er tross alt de jentene guttene tilber!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå