Gjest Pårørende Skrevet 30. oktober 2008 #1 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har mistet sønnen min under tragiske omstendigheter. Ønsker å komme i kontakt med andre som har opplevd tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 30. oktober 2008 #2 Del Skrevet 30. oktober 2008 Trist å lese at du har mistet et barn. Det er veldig viktig å komme i kontakt med andre i samme situasjon for å få snakket om sorgen og følelsene, så det var et godt valg. Tenkte å gi den en link til foreningen et barn for lite Lykke til og jeg håper at du finner noen å snakke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 30. oktober 2008 #3 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det må være det verste en mamma kan oppleve. Vet ikke om jeg hadde overlevd å miste barnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Til "pårørende" Skrevet 30. oktober 2008 #4 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg har ikke mistet noe barn, men vil gjerne gi deg en cyberklem. Håper også at du finner noen å snakke med! Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 30. oktober 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vokteren Skrevet 30. oktober 2008 #5 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) w Endret 2. november 2008 av Vokteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 30. oktober 2008 #6 Del Skrevet 30. oktober 2008 En side hvor mange engleforeldre er til støtte for hverandre, er den lukkede siden www.englesiden.com. Hvordan kommer jeg inn på den lukkede englesiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vokteren Skrevet 30. oktober 2008 #7 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) w Endret 2. november 2008 av Vokteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også en mamma Skrevet 1. november 2008 #8 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg har mistet sønnen min under tragiske omstendigheter. Ønsker å komme i kontakt med andre som har opplevd tilsvarende. Håper å se deg på englesiden, der er det mye støtte å få. admin (at) englesiden.com er adressen men den står vel i flere innlegg nå tenker jeg. Kan jeg spørre hva som skjedde med sønnen din? Du trenger slett ikke svare altså. Klem Mailadresse endret. - jolie (mod) Endret 2. november 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også en mamma Skrevet 1. november 2008 #9 Del Skrevet 1. november 2008 Håper å se deg på englesiden, der er det mye støtte å få. [email protected] er adressen men den står vel i flere innlegg nå tenker jeg. Kan jeg spørre hva som skjedde med sønnen din? Du trenger slett ikke svare altså. Klem Vil også tipse om Landsforeningen Uventet Barnedød www.lub.no Foreningen het tidligere Landsforeningen til støtte ved krybbedød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pårørende Skrevet 1. november 2008 #10 Del Skrevet 1. november 2008 Vil også tipse om Landsforeningen Uventet Barnedød www.lub.no Foreningen het tidligere Landsforeningen til støtte ved krybbedød. Sønnen min ble drept av en han kjente. Vi vet ikke hvorfor. Han som gjorde det vil ikke si noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå