Melocoton Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg fikk et barn for et år siden og fikk tilbake mensen etter 8 mnd. Den var regelmessig med en gang. De siste ukene har jeg vært syk. Har slitt med forkjølelse og fikk en runde med omgangssyke forrige uke. Jeg er tappet for energi. Sover ikke noe bra heller da babyen min våkner stadig og jeg ammer et par ganger om natten. Prøver å kutte ut nattammingen nå, og det sliter på helsen da hun bare hylskriker (ligger på vårt rom, har ingen andre steder å ha henne) i flere timer. Det betyr at jeg ikke sover. Så er det opp igjen kl 7 og da begynner dagen. Sover et par timer når hun er i barnehagen men jeg føler meg aldri helt uthvilt. Og nå er mensen uteblitt. Skulle hatt den for snart en uke siden. Den har ALLTID vært regelmessig. Hva skal jeg gjøre? Jeg spiser godt nå, da jeg har gått ned mange kilo og veier nå litt under 50 kg.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Vanskelig spørsmål, mine forslag er: * Vente og se om den kommer om ikke så lenge * Ta en graviditetstest * Høre med legen etter hvert. Tror ikke de er så kjempeinteressert etter en ukes forsinkelse, men det er jo greit å høre med dem * Fortsette å spise godt, prøve å slappe av og få til å kutte ut nattammingen
Avalon Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Vanskelig spørsmål, mine forslag er: * Vente og se om den kommer om ikke så lenge * Ta en graviditetstest * Høre med legen etter hvert. Tror ikke de er så kjempeinteressert etter en ukes forsinkelse, men det er jo greit å høre med dem * Fortsette å spise godt, prøve å slappe av og få til å kutte ut nattammingen enig med deg her. mensen kan utebli når du stresser for mye også
FruLuna Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vil tro dette er en naturlig reaksjon på at du er sliten, har vært syk, har gått mye ned i vekt og ikke sover så godt. Når ting etter hvert går seg til og du får orden på dette og legger på deg til normalvekt igjen, vil nok mensen komme tilbake også. Men jeg tror det kan være greit å ta en graviditetstest - bare for å være på den sikre siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå