Svimle Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg mener ganske bestemt jeg har sett en vannkoker som er gjennomsiktig og har formen til en te-kanne, og jeg mener jeg har sett det flere ganger. Er det noen som har peiling på om hvor jeg kan ha sett dette, eller har jeg rett og slett sett feil? Hjelp!
Meaty Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg er usikker på hva du mener når du sier den ser ut som en tekanne, men jeg fant mange gjennomsiktige vannkokere da jeg søkte på "clear kettle" på google i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 google: "electric water kettle glass"
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Det er ikke denne da. Vet den ikke er gjennomsiktig, men det var iallefall dn første jeg kom på da jeg leste innlegget
Svimle Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 Takk for alle tips! My mistake; jeg skulle spesifisert at jeg mente at jeg har sett den i en butikk, jeg kommer bare ikke på hvilken butikk. Å finne på nettet er ikke noe problem Til gjest #5: Det er ikke den, jeg mener en helt gjennomsiktig. Noe slikt som denne Men takk for alle tips!
Pasha Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 http://www.jernia.no/page?id=1053&key=208216
Svimle Skrevet 2. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2008 Hjertelig takk, Pasha! Det var ikke på Jernia jeg så den, men da vet jeg i alle fall at de fører det!
Gjest Raptuza Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Artige! Får lyst på....men kjøpte ny i raud metallic i fjor sommar, så det er ikkje aktuelt. Men då hadde den gamle forrige vart i 11 år. Ikkje verst for ein stygg og billeg modell(Melissa).
Svimle Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2008 Bare for å oppdatere, så kan jeg fortelle at jeg fant den omsider her
Smørblomsten Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Bare for å oppdatere, så kan jeg fortelle at jeg fant den omsider her Denne har jeg! Bra du fant den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå