Gjest Guri-Maja Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hjelp? Hvor mye klær skal jeg pakke til en 3 åring som skal være borte i nesten 3 uker? Skal ikke ut av landet så varme klær trengs ja. Og det er vaskemaskin der. Hvor mange bodyer, gensere, bukser osv.. Hvor mange olabukser og hvor mange joggebukser? (blir litt reising, så da er det vel best med god joggebukse? Eller?) Skal pakke minst mulig, men skulle pakke litt fine hverdagsklær og. Så en hverdagskjole eller lignende skal vel være med.. Noen gode tips? Jeg er elendig på å pakke lett til meg selv, og dette er ikke min unge.. Trenger ikke å spørre hvorfor jeg pakker klær til ei som ikke er min, det er det personlige grunner til..
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hjelp? Hvor mye klær skal jeg pakke til en 3 åring som skal være borte i nesten 3 uker? Skal ikke ut av landet så varme klær trengs ja. Og det er vaskemaskin der. Hvor mange bodyer, gensere, bukser osv.. Hvor mange olabukser og hvor mange joggebukser? (blir litt reising, så da er det vel best med god joggebukse? Eller?) Skal pakke minst mulig, men skulle pakke litt fine hverdagsklær og. Så en hverdagskjole eller lignende skal vel være med.. Noen gode tips? Jeg er elendig på å pakke lett til meg selv, og dette er ikke min unge.. Trenger ikke å spørre hvorfor jeg pakker klær til ei som ikke er min, det er det personlige grunner til.. En god regel som funker! Pakk det du tror han/hun trenger,deretter hiver du ut halvparten,dette gjelder både for barn og kvinner,menn pakker det de vet de trenger,derfor er det ikke noen problem for de. Er det noe som er glemt er det sikkert en butikk i nærheten....om barnet ikke skal på nordpolen da! Det er og en fin anledning til å få skiftet noe i klesskapet. Lykke til
Gjest *Mim* Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Synes ikke det er noen grunn til å kjøpe ekstra klær selv om barnet skal bort noen uker - om hun har nok klær fra før, da. Bodyer/ undertøy kan du gjerne pakke rikelig av, husk gode strømpebukser. 4 - 5 bukser og gensere, og uteklær: jakke, dress, lue, hals og votter/vanter. Et penantrekk er greit å ha med.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Synes ikke det er noen grunn til å kjøpe ekstra klær selv om barnet skal bort noen uker - om hun har nok klær fra før, da. Bodyer/ undertøy kan du gjerne pakke rikelig av, husk gode strømpebukser. 4 - 5 bukser og gensere, og uteklær: jakke, dress, lue, hals og votter/vanter. Et penantrekk er greit å ha med. Jeg og kjæresten skulle til syden,som kjent trenger man ikke allverdens klær der,det ble fort 25kg på hennes koffert,min var under 10kg,når vi kom hjem spurte jeg hvor mye av dett hun virkelig hadde brukt,det var godt under halvparten. Dere kvinner har det med og overdrive! Dere må tenke på at dette skal fraktes og,skal det reises med fly er det fort noe og betale for overlast,er ikke sikker på hva grensene er på de forskjellige flyselskap,men overlast frakten er DYR,da er det jo ikke så vanskelig å kjøpe ett par truser eller skjorter om det skulle være for lite.
Gjest *Mim* Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg og kjæresten skulle til syden,som kjent trenger man ikke allverdens klær der,det ble fort 25kg på hennes koffert,min var under 10kg,når vi kom hjem spurte jeg hvor mye av dett hun virkelig hadde brukt,det var godt under halvparten. Dere kvinner har det med og overdrive! Dere må tenke på at dette skal fraktes og,skal det reises med fly er det fort noe og betale for overlast,er ikke sikker på hva grensene er på de forskjellige flyselskap,men overlast frakten er DYR,da er det jo ikke så vanskelig å kjøpe ett par truser eller skjorter om det skulle være for lite. Godt mulig at kjæresten din er sånn, men det sier ingen verdens ting om meg, serru.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå