Gjest Gjest_bambi_* Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Har lyst å begynne så smått med litt kake dekor, men jeg har studert litt på nettsidene cacas og festkaker men synst utstyret er så dyrt. Er det noen som vet hvor en kan finne ting litt billigare?
Gjest Pupsilure Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 eBay! Jeg har kjøpt alt utstyret mitt derfra Jeg syntes ikke festkaker har så gale priser. Men cacas er dyrt. Hva er det du har tenkt til å kjøpe da? Man kan jo få tak i litt ting andre steder og. Jeg har kjøpt hjertekakeform og bamse på nille til 40 kr for hver Tenker du å pynte mest med smørkrem og forskjellige tipper, eller marsipan og fondant?
Gjest Gjest_bambi_* Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Er smørkrem og tipper jeg vil begynne med
Gjest Pupsilure Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Da ville jeg kjøpt dette I det settet får du veldig mye for pengene! Jeg har kjøpt det selv. jeg gav 200 inkl frakt. Men da var kursen bedre.
Gjest Jentepusen Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Et lite tips: Jeg så i hobby butikken her at det fantes sukker i forskjellige farger til pynt. Dette kan du enkelt lage selv med matfarger og perlesukker. Noen dråper i et glass, rør om og vips har du samme produktet Det holder seg lenge i glass med lokk Huske mamma brukte dette mye på kaker når i var små. Og jeg bruker det på mange kaker i dag. Mange blir fasinert av dette.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå