Gå til innhold

Flere venner?

Gjest Gjest_Miu Miu_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Miu Miu_*
Skrevet

Nå som jeg er sist i 20-åra sitter jeg igjen med ganske få venner. De fra studietiden har jeg lite kontakt med. Jeg kjeder meg dessverre i deres selskap, og blir invitert stadig sjeldnere på ting. Gamle venner har mye å gjøre og er dessuten med i andre vennegjenger. Et par andre bor utenlands. Resultatet er at jeg sitter igjen med noe som 3-4 mennesker som jeg kontakter her i byen. Jeg er klar over at jeg selv har søkt bort fra flere, så dette er jo min egen feil. Kjæresten min har flere venner enn jeg, og er dessuten er mye mer sosial og utadvendt person. Jeg skulle gjerne hatt en større omgangskrets. Noen som har noen tips og råd? Er takknemlig for alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-4 som du kontakter er jo et bra utgangspunkt. Er de "lonere", eller har de andre venner du kan bli kjent med?

Skrevet

Charismaarts.com

Disse folka er suverene på å lære bort generell utadvendthet og det å komme i kontakt med nye mennesker. Bare det å lese det stoffet som er gratis og å diskutere med andre på forumet holder egentlig til å lære deg å bli mere utadvendt. Egentlig er dette laget for sjekking, men det fungerer like godt å bare ta bort sjekke delen og fokusere på det rent sosiale. De har også egne kurs for næringslivet etc. som bare fokuserer på det sosiale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...