Gjest Gjest_Birgitte_* Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har så veldig ømme pupper for tida, at det er vanskelig å få sove. Jeg har aldri hatt det sånn som dette før. Jeg har gått på p-sprøyte i to år, sluttet med dem for et halvt år siden for å prøve å bli gravid. For en måneds tid siden fikk jeg veldig ømme pupper, og et par uker etter det kom mensen for første gang etter p-sprøyta. Nå har jeg ømme pupper igjen, og tenker at det må være eggløsninga som gjør det. Men jeg har aldri før hatt så voldsom ømhet... Nå er det jo sånn at på kvelden når jeg tar av bh-en så gjør det vondt, jeg må holde på puppene mens jeg går fra badet til senga. Det hører med til historien at puppene mine er store og tunge. Jeg skjønner jo at det kan ha en sammenheng. Men altså, så vondt at jeg ikke kan ligge på mage engang...? Er det noen som kan tenke seg hva annet dette kan være? (Jeg tror ikke jeg er gravid, hadde jo mensen for 2-3 uker siden, og har ingen andre symptomer på graviditet)
Avalon Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 hei! for meg høres det ut som du har det jeg liker å kalle "mensen pupper". jeg fikk/ får skikkelige ømme og vonde pupper 1-3uker før mensen, hender de er like vonde under mensen også. dette får jeg faktisk ennå selv om jeg bruker p-piller. de er så vonde at når jeg tar av meg bh`en kjennes d ut som to TUNGE og vonde betong klosser som faller ned. og jeg har heller ikke store pupper. de er så vonde at der er umulig å sove på magen, isåfall må jeg legge noe mellom dem..... det kan jo være det rett og slett:)
A.P.Katt Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Eggløsning, mensen eller graviditet! (?) Tar jo gjerne en stund etter avsluttet P sprøyte å bli gravid.Et halvt år er jo en god stund da. Ta en test om du er gravid! Da jeg var gravid hadde jeg skikkelig ømme pupper og veldig, veldig trøtt! Endret 30. oktober 2008 av A.P.Katt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå