Gjest vinterskodd Skrevet 29. oktober 2008 #1 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det samme skjer hvert år. Bilister kjører på vinterføre med sommerdekk. Og de som har vært lure nok til å skifte til vinterdekk endrer ikke kjørestil i forhold til sommerføre. Kaos i trafikken Hva er det som gjør dette? Jeg er ikke alltid så flink til å skifte dekk i tide jeg heller. Men da er jeg for pokker ikke så dum at jeg kjører avgårde på snøføre med sommerdekk! Da lar jeg bilen stå hjemme og finner alternative transportmåter. Jeg skjønner virkelig ikke dette. Er det en mangel i kjøreopplæringen eller er folk stokk dumme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 29. oktober 2008 #2 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er østlending selv, men må si meg imponert over alle idiotene som legger ut på veien i dag med sommerdekk. http://dt.no/article/20081029/NYHET/276159965/1063/NYHET Makan til tull. Snøen har vært meldt noen dager nå så dette burde vi vært forberedt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 29. oktober 2008 #3 Del Skrevet 29. oktober 2008 Enig. Er det snøføre, legger du ikke ut på sommerdekk - da må man finne på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 29. oktober 2008 #4 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har vinterdekk, og MÅ ut på veiene idag - at disse sommerdekkdustene ødelegger for oss andre, tenker de på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå