flickan Skrevet 25. november 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 25. november 2008 Velkommen Lucky117 Vi er jo blitt en stor gjeng nå. Dette er moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 26. november 2008 #22 Del Skrevet 26. november 2008 Hei! Jeg er gravid for første gang og er 6 + 5. Er 27 år og kommer fra Trondheim. Giftet meg i sommer, og etter å ha prøvd i 4 mnd klaffet det endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. november 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 26. november 2008 Velkommen til deg og, Effy. Så mange vi er fra trondhjem da. Hihi.. Kommer til å kikke etter magene deres til våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. november 2008 #24 Del Skrevet 27. november 2008 Velkommen Effy og gratulerer så mye Mange fra trondeim ja....litt langt unna meg...jeg bor i Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. november 2008 #25 Del Skrevet 27. november 2008 ...jeg bor i Fredrikstad Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. november 2008 #26 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg også! Så morsomt da Kanskje vi plutselig kjenner hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 28. november 2008 #27 Del Skrevet 28. november 2008 8 uker i dag Tiden snegler og går Håper alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 8. desember 2008 #28 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei jenter Jeg lister meg forsiktig inn i klubben etter å ha fått positive tester siden fredag, som toppet seg med en 'Gravid' i displayet på en CBD idag Jeg er 29, og har vært prøver siden mars i år. Har hatt veldig ustabil syklus, men ved hjelp av pergo og vektreduksjon ser det ut til at spira sitter Er det bare juli-damer her så langt? Min termin er 19. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. desember 2008 #29 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er også august! såvidt.. Jeg er 27 år, mannen er 30 år. Gift i 3 år, sammen i snart 7 år. Den lille var ikke planlagt, men med PCOS innser vi hvor utrolig heldige vi har vært som har fått det til på egenhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 10. desember 2008 Velkommen til dere nye. Koselig med nye og "gamle" fjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 10. desember 2008 #31 Del Skrevet 10. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 10. desember 2008 Er du sjenert? Ikke noe å være redd for, vi biter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 10. desember 2008 #33 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg tror bare ikke det er gått opp for meg ennå. Foreløpig termin er 15. august,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 10. desember 2008 #34 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Velkommen, Deception Endret 10. desember 2008 av Evila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. desember 2008 #35 Del Skrevet 10. desember 2008 Velkommen Deception! Jeg tror bare ikke det er gått opp for meg ennå. Det har ikke gått opp for meg heller enda. All fakta sier jeg er gravid, men hjernen min henger ikke helt med enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 16. desember 2008 #36 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei hei Da er det kanskje på høy tid å presentere seg Vi venter vårt første barn i starten av juli, og er kjempespente :rødme: Vi er begge 30 år, og nå synes vi det var på tide med en liten til å berike livene våre med. Er nå i uke 11, og har hatt et veldig fint svangerskap så langt med lite plager *bank i bordet* Håper det fortsetter! Jeg var på første svangerskapskontroll i går hos legen, noe jeg synes var en veldig fin opplevelse. Han kjente bl.a. at livmoren var forstørret og på vei opp bekkenet Jeg har de siste dagene merket en fast og buet "kule" helt nederst på magen, veldig koselig! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. desember 2008 #37 Del Skrevet 16. desember 2008 Velkommen! Så moro med flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 16. desember 2008 #38 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei hei Da er det kanskje på høy tid å presentere seg Vi venter vårt første barn i starten av juli, og er kjempespente :rødme: Vi er begge 30 år, og nå synes vi det var på tide med en liten til å berike livene våre med. Er nå i uke 11, og har hatt et veldig fint svangerskap så langt med lite plager *bank i bordet* Håper det fortsetter! Jeg var på første svangerskapskontroll i går hos legen, noe jeg synes var en veldig fin opplevelse. Han kjente bl.a. at livmoren var forstørret og på vei opp bekkenet Jeg har de siste dagene merket en fast og buet "kule" helt nederst på magen, veldig koselig! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere! Hei og gratulere! Jeg er også i uke 11 og har fått bule på magen Det er nesten vanskelig å skjule om dagen! Jeg har bare hatt små plager med kvalme og mangel på matlyst men føler meg nå i fin form og gleder meg til å kjenne at det er noen der snart Nå syns jeg tiden begynner å gå fort! Har vel også senket skuldrene nå at jeg ikke kommer til å miste, og det er en god følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 19. desember 2008 Molo: Når har du termin? Så kan jeg føre deg opp på terminlista vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 23. desember 2008 #40 Del Skrevet 23. desember 2008 hei hei!! da får jeg også presentere meg her inne. jeg er 28 år og etter 8 år sammen med min fantastiske samboer på 29år,fikk vil full klaff på første forsøk i oktober. :) jeg er i dag 10+1,og synes at dette er veldig rart! jeg har vert sykemeldt pga. ekstrem kvalme i en mnd. nå og begynner å bli ganske så lei av akkurat det,men er så lite jeg kan gjøre. jeg var på tidlig ul i uke 8+3,og hjertet dunket,det var helt fantastisk å se!!! vi er fra nordland/trøndelag,men bor i stavanger håper vi alle kan få en fantastisk tid sammen her inne,og glede oss over det underet som sker inni magene våre! ønsker alle julijenter en fantastisk jul! ps. min termin er 23juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå