TiaMaria86 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har funnet ut at i dag vil jeg ha ovnstekte laksefileter, rullet inn i folie og det hele, har til og med funnet enn oppskrift på det hehe. Men jeg lurer på, kan man legge fileten sammen med fryste grønnsaker i folien og pensle med smør slik man kan med en hel fisk? Eller ødelegger jeg da filetene?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Det funker fint det - jeg vet ikke helt med fryste grønnsaker (det kan ta litt lenger tid før de er ferdige?), men jeg har pleid å lage dette etter samme framgangsmåte, men med friske grønnsaker (purre, paprika, sopp, løk o.l) og olje. Veldig godt
TiaMaria86 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Det funker fint det - jeg vet ikke helt med fryste grønnsaker (det kan ta litt lenger tid før de er ferdige?), men jeg har pleid å lage dette etter samme framgangsmåte, men med friske grønnsaker (purre, paprika, sopp, løk o.l) og olje. Veldig godt Kanskje det er bedre om jeg tiner grønnsakene først? Skulle gjerne hatt friske slik som du beskriver, NAM!! men dette er alt jeg har å ordne med i dag..
FoxyFish Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg pleier å helle litt olivenolje på folien, for så å legge en sitronskive under laksen. Så bruker jeg purre, sitronpepper og hvitløkskrydder. NAM! Men du kan jo bruke nesten alt mulig av grønnsaker
TiaMaria86 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg pleier å helle litt olivenolje på folien, for så å legge en sitronskive under laksen. Så bruker jeg purre, sitronpepper og hvitløkskrydder. NAM! Men du kan jo bruke nesten alt mulig av grønnsaker Akkurat slikt krydder fant jeg i hylla her, olivenolje også! Tusen takk for gode tips fra dere her, nå gleder jeg meg til middag :)
Backflip Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 En liten dæsj med balsamicoeddik er godt også. Og frosne grønnsaker funker kjempefint i en sånn pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå