Gå til innhold

Blir dollaren lavere nå?


Gjest Odense

Anbefalte innlegg

Ser at dollaren har gått ned littegrann idag, noen som vet noe om det kommer til å gå mere ned de neste dagene?.. ( Skal handle fra USA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ingen som VET hvilken vei valutaene går, spesielt ikke i dag hvor markedet svinger veldig fra dag til dag. Men pengemarkedsrenten for dollar har gått ned, noe som vel betyr billigere dollarlån, og kanskje lavere dollar - sånn på verdensbasis? Samtidig har den norske krona vært svak i forhold til utenlandsk valuta generelt de siste dagene/ukene, så det er ikke godt å si hvordan det blir for krone vs dollar... Også har den norske sentralbanken rentemøte i morgen, hvis renta settes ned kan krona svekkes? Oljeprisen kan også spille inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ingen som VET hvilken vei valutaene går, spesielt ikke i dag hvor markedet svinger veldig fra dag til dag. Men pengemarkedsrenten for dollar har gått ned, noe som vel betyr billigere dollarlån, og kanskje lavere dollar - sånn på verdensbasis? Samtidig har den norske krona vært svak i forhold til utenlandsk valuta generelt de siste dagene/ukene, så det er ikke godt å si hvordan det blir for krone vs dollar... Også har den norske sentralbanken rentemøte i morgen, hvis renta settes ned kan krona svekkes? Oljeprisen kan også spille inn.

Hmm..ja er klar over at det nesten er umulig å vite..Men der er lenge siden dollaren har gått ned, så jeg har jo et håp..Spennende å se resten av uka..

Kan spare meg noen tusen om dollaren fortsetter litt lengre ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge sidan dollaren har gått ned? Den har jo vært på et lavmål leeenge, Jeg tror ikke den kommer til å gå ned igjen nå, men hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...