Gå til innhold

Håndduker


Gjest Håndduker

Anbefalte innlegg

Gjest Håndduker

Hei :)

Lurte på om det er noen som har erfaringer med gode/dårlige håndduker? Skal kjøpe inn alt nytt nå, både store og små. Tenkte å kjøpe på Ikea men så har jeg hørt at de loer veldig (selv etter vask). Slik at man blir full av lo etter å ha tørket seg:) Hva med princess, kid interiør osv sine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm jeg selv kjøpte håndduker på Ikea, og jeg syns de er kjempe gode!! :-) Trenger ikke å tørte de i tørketrommel heller, for de blir så gode og myke kun ved å henge til tørk!! :)

har riktignok bare hatt de i et halvt år, kanskje "loinga" kommer etterhvert...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,ja si det..Du må kjøpe noen som ikke er så tykke og ullete har jeg funnet ut.Har hatt mange fine her som har gått rett i søppla,orker ikke loing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har håndduker fra både IKEA og Kid. De fra IKEA er kjempegode. Mine loer ikke, holder seg myke og gode selv etter mange vask. De fra Kid derimot, de krymper og vrir seg på en merkelig måte. Ikke noe gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nylig kjøpt håndklær på jysk, kronborg lux heter merket. Loer ikke, og bra pris :)

Som Gl@mB@be skriv, kronborg lux sine frå Jysk er veldig gode, veldig grei pris på dei også... Dei treng du ikkje å ha i tørketrommel heller, blir like mjuke utan..

Vi har ein handuk frå Ikea, men hugsar ikkje modellen på den, men veldig god... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, maby Ikea It´s the way too go likevel da! :D Spørs om hun jeg snakket med bare var uheldig.. Takk for tips hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...