Gå til innhold

Yasmin p-piller

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Hei!:)

Lurer litt på en sak etter å ha lest litt her og ellers på nettet. Hvis det er sånn att alle de gule pillene på p-pille-brettet yil Yasmin innholder det samme, hvordan kan man da være "sikker" hvis man glemmer en pille (etter 12 timer) på 3 linje, men ikke hvis man glemmer på 1 linje??

Sånn som i mitt tilfelle hopper jeg som regel over sukkerpillene, og starter rett på nytt brett for å utsette mensen. Da er jo på en måte syklusen min litt ute å kjører hvis dere skjønner :fnise: Med tanke på når eggløsning i såfall hadde kommet osv.

Noen som skjønner hva jeg mener? Og som veit hva som er riktig? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!:)

Lurer litt på en sak etter å ha lest litt her og ellers på nettet. Hvis det er sånn att alle de gule pillene på p-pille-brettet yil Yasmin innholder det samme, hvordan kan man da være "sikker" hvis man glemmer en pille (etter 12 timer) på 3 linje, men ikke hvis man glemmer på 1 linje??

Sånn som i mitt tilfelle hopper jeg som regel over sukkerpillene, og starter rett på nytt brett for å utsette mensen. Da er jo på en måte syklusen min litt ute å kjører hvis dere skjønner :fnise: Med tanke på når eggløsning i såfall hadde kommet osv.

Noen som skjønner hva jeg mener? Og som veit hva som er riktig? :ler:

Hei!

Sånn i forhold til de fleste p-piller og det med å glemme en pille.

Da er det best å være litt forsiktig, kommer selvfølgelig an på hvor lenge du glemmer også, om det er den ene pillen eller flere.

Jeg har nettopp selv begynt på Yasmin (og er lite begeistret), men så vidt jeg har skjønnt er det lurt å være forsiktig, dvs å bruke kondom i ca to uker.

Ikke så veldig vis på dette, men håper du fikk noe utav det iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...