Pingting Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har blitt invitert på fest til helga, og burde helst kle meg ut. Men jeg kommer ikke på noe som helst! Helst noe skummelt, noe billig, og noe som ikke tar alt for mye arbeid. Kjæresten min vurderer å gå som "røde tall" (skumle!!!). Hadde vært gøy med noe morsomt-skummelt, zombie eller vampyr blir litt for kjedelig synes jeg. Jeg vet andre i denne gjengen tidligere har gått som lisenskontrollør og skasbehandler fra Lånekassen, begge var ganske geniale ideer egentlig Noen forslag?
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, ja det var morsomt Tannlege? Bilreparatør? Ung pen jente i klesbutikk?
Selma83 Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 spøkelse av m.monroe hvit kjole, rødleppestift og litt mørke ringer under øya osv....kanskje?
NullHull Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Årets kostymeidé må jo komme fra Cindy Crawford, som dukket opp på Halloween-party utkledd som Amy Winehouse! Hun skal visstnok også hatt med seg fake-kokain! Altså, den dagen folk begynner å kle seg ut som MEG på Halloween..., tja, revurdere imagen kanskje? Endret 28. oktober 2008 av NullHull
Selma83 Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 shit hun så jo virkelig ut som amy også. det var nok den kulest kostymen jeg har sett på lenge. jeg også sliter litt med å finne ut hva jeg skal ha på meg. jeg vil ikke bruke masse penger på det. tenke en blomstereng. har dere noen ideer til hva jeg kan lage ting av, og hva jeg kan bruke????
The Kitten Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Årets kostymeidé må jo komme fra Cindy Crawford, som dukket opp på Halloween-party utkledd som Amy Winehouse! Hun skal visstnok også hatt med seg fake-kokain! Altså, den dagen folk begynner å kle seg ut som MEG på Halloween..., tja, revurdere imagen kanskje? Genialt!
MissStiles Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg skal også på halloween party til helga.. skal kle meg ut som engel også skal ei venninne kle seg ut som djevel. hehe!
Pingting Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2008 Tusen takk for svar alle sammen! Skal tenke hardt, det var jo noengode forslag her. Spørs litt hva jeg har råd til å kjøpe og sånt
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde festet masse groenne ballonger til kroppen og kommet som en drueklase Kanskje ikke saa skummelt da. Men hva med en gulrot? Jeg vet om flere som synes de er kjempeskumle
Penny Lane Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal også på halloween party til helga.. skal kle meg ut som engel også skal ei venninne kle seg ut som djevel. hehe! Skal være djevel til helgen jeg også, woho! Var bunny i fjor og denne vil jeg ikke anbefale dersom man ikke skal på et sted med noen kjente (om du er av det sjenerte slaget), jeg endte opp på en pub langt unna festen, ikke særlig populært og komme sånn antrukket der, spesielt ettersom ingen der hadde kledd seg ut! det var mitt store Bridget Jones moment
Selma83 Skrevet 29. oktober 2008 #14 Skrevet 29. oktober 2008 men er halloween på fre eller lør? for hvis et er fre da jeg skal på fest og jeg kommer på et utested ikledd et eller annet, så vil jo folk skjønne hvorfor....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå