Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Jeg håper det er noen som enten er politi, under utdannelse eller ellers med kunnskap om politiutdannelse. Først, om man tror man er delvis fargeblind (rød/grønn) er det da umulig å komme inn? eller finnes det unntak. Man skriver at om man ikke har generell studiekompetanse, så kan man ha 5 års jobberfaring. Gjelder dette da all jobb, som feks jobb ved Securitas? Dette starter jeg med, håper dere har innspill til meg!
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Jeg håper det er noen som enten er politi, under utdannelse eller ellers med kunnskap om politiutdannelse. Først, om man tror man er delvis fargeblind (rød/grønn) er det da umulig å komme inn? eller finnes det unntak. Man skriver at om man ikke har generell studiekompetanse, så kan man ha 5 års jobberfaring. Gjelder dette da all jobb, som feks jobb ved Securitas? Dette starter jeg med, håper dere har innspill til meg! Hei. Se på tråden "politihøgskolen 2009 eller les tråden 2008.. mye nyttig informasjon! Ang fargeblind så tester både legen du går til og nemdas lege deg for dette. Tror jeg fikk 8-10 plansjer der 1 av bildene var et blindskudd.. Er nok ganske så viktig å se farger og tror ikke det er noen veier forbi dette. Det beste er nok å ta en telefon til phs om dette. 5 års jobb gjelder alle ordinære jobber som feks securitas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå