Gjest *Mim* Skrevet 28. oktober 2008 #21 Skrevet 28. oktober 2008 Bananen er best, er igrunnen den jeg spiser, men savner sykt den eldste aprikosen som var rund og litt kompakt.Den vil jeg ha tilbake igjen.. Å, den ble aldri spist er. Er ikke glad i lakris, kokos, marsipan og japp, heller. Heldigvis har vi sørget for å få barn som liker de vonde bitene.
Mischa Skrevet 28. oktober 2008 #22 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Banan er favoritten, men liker også lakris og marsipan. Hater Japp og er ikke spesielt glad i Cocos. Endret 28. oktober 2008 av Mischa
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #23 Skrevet 28. oktober 2008 ... savner sykt den eldste aprikosen som var rund og litt kompakt.Den vil jeg ha tilbake igjen.. AMEN! (dette er første gang jeg har "møtt" noen som savner denne, ellers når jeg legger ut om den fantastiske aprikosen fra gamle dager er det ingen som forstår hva jeg snakker om..)
Cowgirl22 Skrevet 28. oktober 2008 #24 Skrevet 28. oktober 2008 Banantwist.. mmm.. Glad den kom tilbake selv om den nye ikke er helt det samme som den gamle var. Syns den gamle var bedre og mer forseggjort. Ellers er det vel lakris og litt karamell jeg spiser i twistposen. Og nå har jo toblerone også kommet med Ikke særlig begeistra for marsipanen, heller ikke nougat (kjedelig). Syns det er dumt de har kvitta seg med den harde karamellen, toffee. Ellers var også jordbærtwisten god. Mørk sjokolade med jordbærfyll.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #25 Skrevet 28. oktober 2008 Lakris og karamell er ekle. Kokos og marsipan er best! Jeg har ikke spist Twist på flere år, må kjøpe det til helgen.
NullHull Skrevet 28. oktober 2008 #27 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Gøy å se hvor utrolig forskjellig smak vi har Jeg for min spiser kun kokos og lakris, alt annet overlater jeg til andre å fortære. Særlig har jeg et meget sterkt hat-forhold til Daim! Kan ikke fordra den sjokoladen ! Endret 28. oktober 2008 av NullHull
Gjest *Ulla* Skrevet 28. oktober 2008 #28 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg spiser kun Japp og Marsipan. Den jeg liker minst er Kokos.
hufsa! Skrevet 28. oktober 2008 #29 Skrevet 28. oktober 2008 AMEN! (dette er første gang jeg har "møtt" noen som savner denne, ellers når jeg legger ut om den fantastiske aprikosen fra gamle dager er det ingen som forstår hva jeg snakker om..) He he ja mi får sette igang å få den tilbake ;-) mmmm...
Minien Skrevet 28. oktober 2008 #30 Skrevet 28. oktober 2008 Elsker banan og hater kokos! Enkelt og greit.
Mischa Skrevet 28. oktober 2008 #31 Skrevet 28. oktober 2008 Å joda jeg husker fersken ... likte den også jeg. Og ja, den nye bananen er ikke som den gamle
Kamelia83 Skrevet 28. oktober 2008 #32 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg spiser alle selv. Ingen blir liggende
Bonsai Skrevet 28. oktober 2008 #33 Skrevet 28. oktober 2008 Haaa! Gråter en tåre for alle favorittbitene mine som så mange lar ligge igjen........ TENK at de kunne jeg koost meg med(!) Mine favoritter er *Lakris* *Marsipan* *hard karamell* *japp* & *kokos* Liker ikke nugat eller de med fyll, Banan og likn.
Gjest nn Skrevet 28. oktober 2008 #34 Skrevet 28. oktober 2008 Banantwist er favoritten og lakris blir liggende igjen
Toro Skrevet 28. oktober 2008 #35 Skrevet 28. oktober 2008 Banantwisten er forferdelig. Min favoritt er de deilige cokosbitene . *Gi meg cokosbitene du ikke spiser !!*
annamaria8 Skrevet 28. oktober 2008 #36 Skrevet 28. oktober 2008 AMEN! (dette er første gang jeg har "møtt" noen som savner denne, ellers når jeg legger ut om den fantastiske aprikosen fra gamle dager er det ingen som forstår hva jeg snakker om..) Jaaaa! Jeg er ikke en frik Jeg savner den der twisten, ja. Synes ikke det er noen gode biter igjen i twistposen, jeg. Kokos, Daim, hard karamell, Japp, lakris og ekkel marspian (og jeg som liker marsipan ellers). Den beste er den med blått papir som samles i en topp!
Mamma1 Skrevet 28. oktober 2008 #37 Skrevet 28. oktober 2008 Nesten ingen som liker mine favoritter- pass it over:) Spiser "bare" Caramell, cocos, marsipan og den med den nøtta. Fordrar ikke banan, lakris, hard karamell, japp osv
Gjest twisten Skrevet 28. oktober 2008 #38 Skrevet 28. oktober 2008 Favoritter = Lakris, japp, marsipan Liker ikke: nougatcrisp (kvalmende) eller de med jordbærfyll
Anglofil Skrevet 29. oktober 2008 #39 Skrevet 29. oktober 2008 Liker cocos, sjokoladenøtt og lakrisen best. Liker banansjokoladen minst. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #40 Skrevet 30. oktober 2008 Favoritt: Banan Liker minst: Den harde mørke karamellen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå