Gå til innhold

Favoritt-twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favoritt-twist-bit? Og hvilken blir liggende igjen?

Jeg er aller mest glad i daim, og banantwisten blir liggende igjen.

Tror jeg har hatt en twist-tråd før, men det dukker jo stadig opp nye KG-ere og twist-biter. ;)

Skrevet

Jeg liker godt den med hard karamell, men jeg husker sannelig ikke hva den heter. Den trekantede i blått papir blir liggende.

Skrevet

Min favoritt twist er lakris. Den jeg ikke liker er den med skjokolade tvers igjennom (vet ikke hva den heter).

Gjest marihan
Skrevet

Jeg liker også den harde med karamell. Banan og kokos blir liggende igjen.

Skrevet (endret)

Nå liker jeg ingen, men da jeg var liten likte jeg kun kokosen.

Det førte til mange 'krangler' i hjemmet. Pappa likte nemlig alle bitene like godt, og mente at han hadde like stor rett til kokosen som meg. Jeg mente at siden han likte de ørten andre bitene, så kunne han ofre de få kokosbitene til meg.

Endte som regel opp med at jeg nektet å spise noe dessert i det hele tatt (dette var ofte når vi hadde familiebesøk), så for å redde skinnet sitt pleide han å gi meg de. :)

Jeg var liten, altså!

Endret av Glynis
Gjest Chimamanda ikke innlogget
Skrevet

Jeg liker banantwisten best. Lakristwisten blir liggende.

Var det ikke en minttwist foer, eller husker jeg feil?

Skrevet
Jeg var liten, altså!

Var faren din som burde vært liten med en sånn oppførsel da. :ler:

Jeg synes ditt argument var helt logisk jeg da.

Skrevet

Jeg liker alle, utenom banan.

Nå fjernet jo Freia banan for noen år siden, men så ble det opprop for å få den tilbake - og vips så var eklingen tilbake i posen.

Skrevet

Jeg liker egentlig bare daimen og lakrisen og den med den hele nøtta :) Resten blir liggende.

Skrevet

Daimen er aller best! Men liker også nougatcrisp og den med nøtten..

Liker minst lakris, de steinharde karamellene og banansjokoladen. Kokos er jeg heller ikke nå glad i. Heller ikke marsipanen.

Det var da voldsomt hvor mange jeg absolutt ikke likte!

Skrevet
Jeg liker alle, utenom banan.

Nå fjernet jo Freia banan for noen år siden, men så ble det opprop for å få den tilbake - og vips så var eklingen tilbake i posen.

Men den smaker ikke samme som før, den er rett og slett ikke like god lenger... :(

Skrevet

Lakris er best (og den som het black med flytende lakris var enda bedre). Er også glad i banansjokoladen.

Liker ikke marsipan og kokos.

Skrevet

Jeg liker nugatcrisp og banan best. Marsipanen blir liggende igjen sammen med den med det blå papiret.

Skrevet

Åååh, karamellen! Og lakrisen!

Bananen og marsipanen, rører jeg ikke. Vi burde jo samle sammen alle de vi ikke liker, og så sende dem rundt :Nikke:

Skrevet

Banan er best,

Kokos og lakris er ekle!

Skrevet

Jeg liker best Japp'en, kokosen og bananen. Hater den svarte som ser ut som svart lakris, men smaker kaffe.

Skrevet

Jeg elsker den "fjelltopp" tingen i blått papir jeg :spise:

(Og den mørke kaffi saken, oog den firkantede nøttesaken med karamell.)

Cocos derimot hater jeg. og lakrisen. og litt bananen også.

Skrevet

Jeg liker lakris og daim best. Cocos blir liggende igjen sammen med bananen

Skrevet

Bananen er best, er igrunnen den jeg spiser, men savner sykt den eldste aprikosen som var rund og litt kompakt.Den vil jeg ha tilbake igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...