frøken89 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Heihei! jeg er en jente som går på Oslo Frisørskole i Oslo. Jeg trenger modeller til klipp, farge og permanent! Du trenger tid en hel dag, men alt er gratis:) Klipp: "bob" Permanent: klassiske krøller Farge: 2 nyanser lysere eller mørkere. Dette skjer neste uke (fra 5.november) så begynner å få litt dårlig tid! Er du interessert send meg gjerne en mail. E-postadresse fjernet. Reglene. Kristin (mod) mvh. Tine Endret 27. oktober 2008 av Kristin
Saeria Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Å legge inn mailadresse er ikke lov, desverre.
frøken89 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Å legge inn mailadresse er ikke lov, desverre. Okei, det visste jeg ikke.
Saeria Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Skulle noen være interessert, kan de sende deg en PM.
frøken89 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2008 Trenger også modell til friform, som er en kombinasjon av 2 klipper! Så her kan jeg og modellen velge selv hva vi vil gjøre! Send meg PM hvis du er interessert!!
Gjest Gjest_hulahula_* Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Trenger også modell til friform, som er en kombinasjon av 2 klipper! Så her kan jeg og modellen velge selv hva vi vil gjøre! Send meg PM hvis du er interessert!! Hei! Trenger du fremdeles hårmodell? Jeg er i såfall interessert. Har litt trøbbel med å sende meldinger, så ble derfor nødt til å svare her Hilsen brukernavn hulahula
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå