Gå til innhold

push up bh i store størrelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har et lite spørsmål jeg håper det er noen som kan svare meg på.

Jeg finner skjeldent store nok størrelser i push up bh`er. Det er bare sånne tynne blonde bh som ikke er vattert og ikke har push up.

så da er mitt spørsmål til dere: hvor får man tak i push up bh i størrelse 75 d -80d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesialbutikker som f.eks. La lina, la senza, og Netty, samt på www.figleaves.com og bravissimo.com

Skrevet
Hei.

Jeg har et lite spørsmål jeg håper det er noen som kan svare meg på.

Jeg finner skjeldent store nok størrelser i push up bh`er. Det er bare sånne tynne blonde bh som ikke er vattert og ikke har push up.

så da er mitt spørsmål til dere: hvor får man tak i push up bh i størrelse 75 d -80d?

Heia,jeg har også slitt med det,liker enkle uten blonder.Så hvis du er i Danmark så MÅ du ta turen på Hunkmuller!!De har noen grisegode noen i sort,hvit og sjokoladebrun.Det er ett gjennomsiktig klister på som det står "soft" og de er virklig softe.Sommerstid får du også i andre farger.Så jeg hamsterer når jeg er nedover til jul og sommer.

Skrevet

Wonderbra har noen fine pushups i stor cup. Jeg kjøpte dem på e-bay

Skrevet

Spesialbutikker som f.eks. La lina, la senza, og Netty, samt på www.figleaves.com og bravissimo.com

jeg var inne og tittet der. mye fint, men jeg aner jo ikke størrelse min i di amerikasnke eller engelske størrelsene. noen som kan fortelle meg hva 75 d eller 80 d er?

Skrevet

34d=75d 36=80

Men ta den omkretsen du passer best, og er 75 stort sett litt trangt i cupen, slik at puppen buler, så prøv dd. ;)

Skrevet

[link]http://www.lasenza.co.uk[/link]

Har tre butikker i Oslo Bogstadveien, Byporten.. Har også i Bergen og Stavanger :)

Har størrelser fra 70 til 85 i cup størrelser A til F.

Får bh'er nede i 229 kr. Dyreste er vel 429 men det er fordi det er i ekte silke :)

Skrevet

Jeg kjøper de fleste mine på Victoriassecret.com. De har stort utvalg, og jeg har bestandig blitt kjempefornøyd. Jeg har også handlet i en butikk som heter Change.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...