Gå til innhold

Gave til en mamma som har mistet sitt barn...?


Corine

Anbefalte innlegg

Søsteren min mistet den lille babyen sin for en stund tilbake. :trist: Jeg trenger ikke å skrive om hvordan det skjedde, eller om tiden etterpå- alle skjønner at det har vært/er svært vanskelig.

Spørsmålet mitt er imidlertid: jeg har tenkt å kjøpe en liten gave til henne. Har hørt at noen som mistet et barn i ettertid fikk et smykke med barnets navn inngravert. Hva synes dere om dette? Er dette en fin ting å gi?...eller er det ikke passende?

Hører helst fra dere som har opplevd noe lignende... Setter pris på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lost_*

Da jeg for en stund siden mistet et nært familiemedlem gikk jeg rett og slett inn i en bokhandel og kjøpte en liten bok med dikt som omhandlet det familiemedlemmet. Boken ble en veldig trøst for meg.

Kanskje det også kan være noe for søsteren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lost_*

Meg igjen.

Jeg tenkte etter at jeg postet innlegget at det kanskje er "tryggere" å kjøpe en liten bok med generelle dikt om savn og håp, f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to. Jeg endte opp med et fint kjede (gullungen fra Arte), tror hun blir glad for det.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to. Jeg endte opp med et fint kjede (gullungen fra Arte), tror hun blir glad for det.... :)

Så nydelig tenkt å gi henne et kjede. Jeg vil også tipse deg om boken "Snå føtter setter dype spor". Den handler om å miste barn. Vi fikk denne av et vennepar og satte stor pris på det!

http://www.commentum.no/default.asp?id=843...;c=88&t=143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...