Carrington Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg trenger en elektriker til å se på varmekablene på badet mitt. Er det noen som har noen anbefalinger ? Er jo så mange å velge mellom !
Snuppelure Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har brukt Storo-elektro i mange år.
MissStiles Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jeg trenger også elektriker. Problemer med stekeovnen min på kjøkkenet.. Noen forslag?? er det dyrt??
Snuppelure Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg trenger også elektriker. Problemer med stekeovnen min på kjøkkenet.. Noen forslag?? er det dyrt?? Koster jo litt bare å få en elektrikker til å komme... så hangler stekeovnene ville jeg vurdert å se hva en ny koster på El-kjøp.... Evetuelt ring forhandler å hørt hva en service hadde kostet. Elektrikere jobber vel mest med faste installasjoner i huset.
MissStiles Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Det er ikke stekeovnen som er problemet, tror jeg. Sikringen går hver gang jeg bruker ovnen, så er det noe annet som er problemet. Jeg vil ha en elektriker til å se på det før jeg evt. kjøper en ny stekeovn.
Tropehus Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Jeg tror ikke du trenger elektriker til å se på den - men heller et firma som reparerer komfyrer. Husholdnigsservice eller noe. Går sikringen når du bruker komfyren så er det den det er noe galt med - med mindre kursen er underdimensjonert og det er den ikke om det har fungert før. Memo elektro er bra. De holder til på Lørenskog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå