Gjest LanaLane Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Jeg trodde jeg gjorde det så bra og så ser jeg i dag at jeg fikk "ikke bestått". Dette var en skikkelig enkel oppgave og jeg tror alle bortsett fra meg sto. I tillegg sliter jeg i det andre faget jeg tar og hopper over en prøve jeg skal ha fordi jeg ikke tør ta den da jeg vet jeg ikke står. Nå vil jeg bare gi opp altså. Ifølge tester og alt sånt er jeg visst en smart person, men det funker visst ikke i det virkelige liv. Dette er ikke det første jeg feiler i og nå er bunnen nådd. Nå gidder jeg ikke mer. Dette er 1.året på universitetet. Føler meg ubrukelig, en komplett idiot. Tør faen meg ikke å vise meg utafor døra engang. Totalt taper. Måtte bare få det ut. Endret 27. oktober 2008 av LanaLane
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Huff, det høres ikke noe kjekt ut:( Jeg føler meg helt i samme båt som deg, bortsett fra at jeg ikke har hatt noen innleveringer i det hele tatt, skal ikke ha noe før eksamen. Har allerede helt angst:( Jeg er den dummeste i hele klassen... Den eneste som ikke sier et pip, og ser på eksamen som ganske uoverkommelig, men er motivert til å bare få det overstått! Men må du ha den innleveringen bestått for å gå videre da? Du kan jo ta eksamen uansett i de fagene du er oppmeldt til, det skader vel ikke å prøve? Ikke vær så streng mot deg selv, rett ryggen, opp med haken og finn deg en flink studiepartner:) Jeg ønsker deg lykke til!
Kihn Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Dette er ikke helt uvanlig, ettersom det er ditt første år er det mange nye ting og måter ting skal gjøres på, f.eks. innleveringer. Kan du ta den en gang til? Jeg foreslår at du snakker med foreleseren du har ang. oppgaven(e), mange av de er overraskende greie! Det er ingen krise om du ikke klarer det bestandig, du kan alltid ta det på nytt. Og tro meg, etter 2,5 år på Uni. vet jeg alltid hva som skal til for å stå, og det lærer du deg også etterhvert. Jeg har også hatt opptil flere eksistensielle kriser i løpet av de årene PS: Om du vil kan du sende meg en melding eller noe, kanskje vi har hatt noen av de samme fagene og jeg kan hjelpe litt? Endret 27. oktober 2008 av Kihn
Gjest LanaLane Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg kan ta den igjen, har skrevet mail til læreren min om hun kan si meg hva som var feil. Det andre faget kan jeg ikke ta opp, stryker jeg så stryker jeg hele graden og må begynne på nytt neste år og det tror jeg ikke jeg takler. Sitter her og er helt tom. Ikke hjelper det at jeg har slitt med depresjon før, føler de gamle følelsene av å være udugelig bare velter opp i meg. Har noen lekser jeg må gjøre før jeg drar på skolen klokka elleve, men det her ga meg ikke motivasjon akkurat. Kjæresten min sier bare at "motgang former deg" og bla bla bla, men han får A og B uten å prøve engang, mens jeg bare er en mislykka idiot. Har det så vondt nå
Kihn Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Du er ikke for anstrengt når det gjelder dette? Nå vet ikke jeg hva du har som emner osv., men om jeg ikke rekker å lese til forelesning eller seminargruppene så gjør det ingenting, jeg kan alltids ta det igjen. Jeg har hvertfall lært meg at jeg ikke må stresse med alt, for da blir jeg også veldig redd for at alt ikke skal gå bra. Som sagt, du er helt ny, så du må ikke miste motet ennå!
Gjest LanaLane Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 fikk mail fra læreren min, hadde misforstått to av oppgavene men hun sa det ikke var mye som skulle til for at jeg fikk det godkjent. Har en uke på meg og hun sa jeg kunne sende henne mail om jeg lurte på noe for å være sikker på at jeg sto. Så jeg er ikke like deppa lenger:) Nå vet jeg hva som var feil, aner ikke hvordan jeg skal gjøre det, men skal sette meg skikkelig inn i det hun sa jeg måtte lese en gang til. Når det gjelder prøven i dag hadde læreren min i det andre faget full forståelse for at jeg har vært syk og ikke kunne øvd. Så jeg får skrive navnet mitt på prøven og gå. Jeg kommer til å få 0 poeng, men det gjør ingenting sa hun:) Så får jeg knæsje til på eksamen istedet. Tusen takk for støtten, dere er så snille altså
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Åh, så godt at det ordnet seg for deg:) Nå ble jeg glad også Lykke til da! Også ordner det seg nok til slutt! Jeg sitter og leser for harde livet selv, men skal stjele litt av tipsene du har fått, også ordner det seg nok her også Ha en fin dag videre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå