smilla1 Skrevet 12. juni 2003 #1 Skrevet 12. juni 2003 Hei alle sammen :D Nå har jeg nettopp vært på vekten, og nå må dere hjelpe meg.... Hvordan i svarte f..... skal jeg klare å legge på meg. Sluttet å røyke for 10 dager siden og jeg har tatt av to kilo. Det er bare helt utrolig. Og ikke kom med den kommentaren om at jeg skal være glad for at jeg er tynn. For jeg er det man kan kalle VELDIG tynn. Er ganske høy også så det syns så godt kan man si. Jeg har nok en veldig høy forbrenning, for jeg spiser mye. Jeg spiser mye mer enn mannen min, men det er han som legger på seg ikke jeg. Snufs Noen som har et godt råd til meg :D Smilla1
Loco Skrevet 12. juni 2003 #2 Skrevet 12. juni 2003 Gratulerer som røykfri! :D Jeg skjønner godt at det er frustrerende å gå ned i vekt når du prøver på det motsatte! Det eneste som har hjulpet meg med å legge på meg, er å trene styrke. Samtidig som du bygger muskler vil du få god appetitt, og det er helt klart en fordel! Husk å spise proteiner for å få best utbytte av treninga ("muskelbyggere"), og selvfølgelig trege karbohydrater for å få nok energi. Kostholdet spiller en veldig viktig rolle, og det er ikke en god idè å drikke fløte eller spise bare fett/sukker som noen tror. Dette vil ødelegge appetitten samtidig som du får i deg mindre vitaminer og næringsstoffer (ikke vil du legge på deg heller!). I disse "Fedon-tider" fins det massevis med tips om sunne retter/kostholdsvaner på Internett og i bøker. Ta med deg det beste fra flere og sett sammen din egen sunne diett. Men altså - vekttrening er mitt beste tips dersom du vil legge på deg!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #3 Skrevet 13. juni 2003 Tren styrke og pass på at du spiser masse proteiner! Det trenger du for å bygge opp musklene. Ellers kan jeg av erfaring si at en stillesittende jobb hjelper... (hvor i allverden ble det av den høye forbrenninga mi??? :o )
Suzy Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Ei venninne av meg som sliter med samme problemet sper på kosten litt med proteinpulver. Det hjelper henne Suz
Gjest Penny Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Hei! Flott at du har sluttet å røyke!!! Ellers, når det gjelder vekttap i forbindelse med røykekutt, -det var da merkelig, langt de fleste legger på seg... Men, jeg vet av erfaring (dog ikke egne) at flere har hatt stor lykke med å ta pulver-slankeproduktet NOKA som foreskrevet på pakken i tillegg til sitt vanlige matinntak. I tillegg må jeg tillate meg å spørre. -er du under-over -eller normalvektig i utgangspunktet? Hvis du er normal eller undervektig, ville jeg tatt en prat med legen om saken hvis du skulle fortsette å gå ned i vekt. Jeg synes 2 kg. på såvidt kort tid er et forholdsvis stort vekttap hvis du er normal- eller undervektig i utgangspunktet. Lykke til videre!
Amber Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Wheight Gain. Det er et proteinpulver jeg spiste når jeg drev aktivt med styrketrening, og jeg la fort på meg...
smilla1 Skrevet 14. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2003 Hei alle sammen :D Tusen takk for svar. Kanskje jeg skulle prøvd et proteinpulver. Når det gjelder muskeltrening, har dere noen gode tips til øvelser som jeg kan gjøre hjemme. Jeg har ikke kapasitet til å dra av gårde til et treningssenter etter en lang dag, pluss at jeg har to hunder som trenger en del mosjon. Smilla1
smilla1 Skrevet 14. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2003 Heisann :D Hvor kjøpte du Wheight Gain Da? Smilla1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå