Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Hvor kan man kjøpe billig scrappeutstyr? Er ltt dyrt so nybegynner. Tenker spes. på stempler. Norske og utenlandske sider er ok.
Gjest zati05 Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Prøver igjen:) Jeg bruker Nille, Europris, panduro og hobbyklubben veldig mye. De har ikke alle veldig stort utvalg, men det er billig, og fine ting og tang.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hva med auksjoner? Både nytt og brukt å få tak i www.ebay.no www.qxl.no
Anglofil Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Vel, jeg har ihvertfall fått tak i mye fint og billig fra blant annet hobbyklubben.no. Fine velkomsttilbud, i tillegg til mange nyttige tips og diverse. Mvh Yvonne
Gjest scrapperen Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 www.hobbykroken.no og www.happyhobby.no De er ihvertfall mine favoritter! Fine priser og super service.
stinegull Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 www.scrapping.no mange som selger billig stæsj der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå