Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er student, og trenger en ny jobb vedsiden av studiene. Er vandt med 120 kr. i timen uten bonuser av noe slag. Noen som vet om jobber hvor man kan tjene bra uten utdannelse?
Pingting Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg jobbet som postbud på lørdager og fikk mer enn 120 i timen ihvertfall. Ellers tror jeg man kan tjene bra i barer pga tipsen. Og så varierer det veldig da... jeg har selv jobbet i butikk uten å få veldig godt betalt, men jeg kjenner andre som har jobbet på steder hvor de får nærmere 170,- på kveldstid og i helgene. Jeg tror du kan gjøre nesten hva som helst, bare at betalingen vil variere etter arbeidstid, arbeidssted og hvilket selskap du jobber for. Er du flink med salg kan jo forresten det virkelig lønne seg. Endret 26. oktober 2008 av Pingting
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Veldig mange av mine studentvenninner har tatt ettermiddags og kveldvakter på pleiehjem og aldershjem, uten å ha utdannelse. De tjener veldig godt på det, kanskje noe for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå