Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg drikker alltid for mye på fylla, slik at jeg hver gang ender med fylleangst. Noen tips mot fylleangst?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg drikker alltid for mye på fylla, slik at jeg hver gang ender med fylleangst. Noen tips mot fylleangst? Ikke drikke......?
Gjest Gjest_tussi_* Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg drikker alltid for mye på fylla, slik at jeg hver gang ender med fylleangst. Noen tips mot fylleangst? Hard kondisjonstrening hjelper. Svett og pust som f. i en time, så føler du deg mye bedre.
Serenity88 Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Får fylleangst uansett mengde med alkohol som er inntatt kvelden før... Gjerne rundt 6 om morgenen, da frister heller ikke 1 time med hard kondisjonstrening
Fortunatus Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 å sove er mitt beste tips.. Pleier som regel å sovne vekk rusen. Hvis man ikke er kjempedårlig, så er det beste å gå seg en tur ute. Få i seg frisk luft Ta med deg mindre drikke enn vanlig. Drikker du vanligvis 6 øl, ta med deg fire etc.. Hvis du har med vodka, bland drinkene ferdig før du drar på vorspiel, mine drinker blir bare sterkere og sterkere
hysteria Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Drikk melk og eventuelt spis før du legger deg om natta! Hvis du tror du kommer til å spy av melk, pøs på med vann, men melk funker veldig fint! Søvn også... Hvis ikke å drikke mindre er et alternativ?
Gjest -Maggie- Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Drikk masse vann ved siden av alkoholen.
Skybertine Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg vet ikke om du mener det, men jeg mener at fylleangst ikke har noe med å være fysisk dårlig å gjøre, men psykisk.. Man har en vond følelse over hva som skjedde..Kanskje husker man ikke alt.. Eller man husker alt og er ikke så veldig stolt av hva man har gjort/sagt. Tror det kan hjelpe å sove likevel.. Eller og gjøre som jeg av og til gjør, tenke at de andre var sikkert like fulle og husker ikke alt hva jeg sa og gjorde likevel (men det er jo faen meg ALLTID noen som gjør det og har stor glede av og fortelle deg det :gjeiper: ) Tipset med å ta med seg mindre drikke kan nok hjelpe mye, så en ikke blir altfor full. Spise godt før en begynner og drikke. Drikke sakte.. Bestemme seg på forhånd(vet det ikke alltid går etter planen) at i kveld skal jeg bli "passe full," huske hva jeg driver med og ha det morsomt! Ha litt i bakhodet at du vil unngå fylleangst dagen etter.. Det var nå bare noen råd fra meg.. Lykke til med din neste fest
Gjest -Maggie- Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Åja, det er det vel, Skybertine. Jeg tenkte at hun følte seg dårlig, men det er vel ikke det fylleangst er. Da er det nok bare å drikke mindre.
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 Mitt råd er å komme seg ut av huset for å få avledet seg selv. Jeg kan ha skikkelig fylleangst noen ganger. Jeg trenger ikke å ha sagt eller gjort noe dumt, men det føles som onde ånder skal fordrives ut av kroppen når bakrusen går ut. Det rare er at jeg ikke har fylleangst når jeg våkner, den kommer snikende utover dagen og varer helt til jeg sovner. Føler meg ikke bra igjen før jeg vokner på mandag. Jeg vet ikke helt om det hjelper, men zyrtec hjelper jo mot fyllesjuke, man sover bedre når man har tatt det, så da hjelper den kanskje mot fylleangst også...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg drikker alltid for mye på fylla, slik at jeg hver gang ender med fylleangst. Noen tips mot fylleangst? det eneste som hjelper meg å ringe alle jeg bryr meg om og snakke med de.. de kan gjerne roe meg ned, få meg til å le av teite ting jeg har gjort, og forsikre meg om at ingen er sinte hehe..
lillya Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Ikke drikk sukkerholdig drikke, det har jeg merket at jeg blir skikkelig skjelven av dagen derpå. Og slutt gjerne å drikke litt tidlig på kvelden og få i deg masse vann og litt mat før du sovner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå