Gå til innhold

Finnes det kvinnelige pedofile?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kvinnelige pedofile vil jo være drøm for 12-14 årige gutter.

Men kanskje det er vanskeligere for kvinnelige pedofile å forgripe seg på små gutter som er mye mindre, siden de ikke er utviklet enda og ikke får "stå tiss".

men har ikke hørt om kvinnelige pedofile i media, men finnes de?

Som Cederic svarte over her så er man ikke pedofil om man tenner på barn i 12-14 års alderen. Da heter det at man er heberfil.

Pedofile liker småbarn.

Om en ålreit dame på 30 hadde hatt lyst til å tafse på meg da jeg var 14 år gammal så hadde jeg ikke hatt noe imot det. Tror ikke jeg kjenner en eneste gutt som er uenig i det, så de som hevder at det er unaturlig veit ikke hva de snakker om.

Hadde det vært en dama jeg ikke likte, eller en dame som var stygg i utseende så hadde jeg ikke likt det.

Om jeg hadde en sønn på 14, og en dame på 30 hadde tafsa på han så hadde jeg ikke likt det, uansett om sønnen min syntes det var greit eller ikke.

Det var en sak i USA for noen år siden, om en kvinnelig lærer (en veldig pen dame i midten av 20årene tror jeg) som hadde hatt sex med en av elevene sine som da var rundt 16, så ja det fins sånne.

Jeg leste en gang om forskjellige "legninger" hvor de undersøkte hvorfor det virker som at noen av dem har mye større anntal hos menn, mens andre har flere damer. Feks så er menn oftere pedofile enn damer (hvertfall av det som er dokumentert) mens på andre "legninger", som feks dendrofili (folk som liker planter/træt) er det mange flere damer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For de av dere som er villige til å legge til side en svært fordømmende holdning, og innse at det å være pedofil ikke er det samme som å være pedofil overgriper:

http://www.pedofili.info/Intro.htm

Jeg tror ikke at alle pedofile blir overgripere, men jammen var det mye sprøyt på den nettsiden. Og ikke bare sprøyt, men direkte opprørende påstander: "Pedofile skal kunne stå fram og være stolte over det privilegiet det er å elske barn". Jeg må også si jeg synes webdesignen er direkte smakløs - fra skriftfonten i barnslig stil til bildene av barn som er brukt (jeg er 100% sikker på at de ikke har godkjent å være illustrasjonsbilder på denne siden). Jeg er faktisk sjokkert.

Skrevet (endret)
Jeg tror ikke at alle pedofile blir overgripere, men jammen var det mye sprøyt på den nettsiden. Og ikke bare sprøyt, men direkte opprørende påstander: "Pedofile skal kunne stå fram og være stolte over det privilegiet det er å elske barn". Jeg må også si jeg synes webdesignen er direkte smakløs - fra skriftfonten i barnslig stil til bildene av barn som er brukt (jeg er 100% sikker på at de ikke har godkjent å være illustrasjonsbilder på denne siden). Jeg er faktisk sjokkert.

Jeg leste ikke den siden, men det må jeg jo gjøre nå. Om de faktisk mener at å være pedofil er noe man burde kunne være stolt av så er det jo helt fjerne.

Det er riktig nok ikke noe de kan noe for, men å være stolt er ikke akkurat riktig føler jeg.

Pedofili er ikke akkurat en legning på samme måte som homofili og hetrofili. Mennesker som er pedofile er veldig ofte sån pga missbruk i barndommen, så det er ikke en naturlig del av evulusjon akkurat :P

Blir man sexuelt opphisset av barn så burde man fortrenge lystene sine, eller oppsøke hjelp, for det er absolutt ikke noe man trenger å gjøre til et positivt eller akseptert tankemønster.

Pedofile som holder lystene for segselv, å lar det forbli i fantasiene sine burde man ikke ha noe problem med, da det ikke går utover noen.

Ja, nå har jeg vært inne på den siden... Det står mye rart der! Fant feks den her

"Alderen i seg selv er ikke det vesentlige. Det er personligheten til vedkommende som er avgjørende. Du tiltrekkes dem som sender ut seksuelle signaler. Dette skjer vanligvis fra tiårsalderen, men det er ingen regel her. Det kan skje tidligere, det kan skje senere. Det er ikke mulig å gruppere mennesker etter alder og uttale seg generelt om dem."

Å det er det dummeste jeg har hørt på en god stund...

10 åringer sender ikke ut sexuelle signaler. Det der tankene til denne pedofile mannen som får fyrn til å tro at de gjør det, men et 10 år gammelt barn sender absolutt ikke ut sexuelle signaler.

Jeg får inntrykk av at den siden der handler om å finne grunner og unskyldninger sån at man skal kunne være pedofil uten å føle at man er en dritt.

Endret av Yme
Skrevet
Jeg leste ikke den siden, men det må jeg jo gjøre nå. Om de faktisk mener at å være pedofil er noe man burde kunne være stolt av så er det jo helt fjerne.

Det er riktig nok ikke noe de kan noe for, men å være stolt er ikke akkurat riktig føler jeg.

Pedofili er ikke akkurat en legning på samme måte som homofili og hetrofili. Mennesker som er pedofile er veldig ofte sån pga missbruk i barndommen, så det er ikke en naturlig del av evulusjon akkurat :P

Blir man sexuelt opphisset av barn så burde man fortrenge lystene sine, eller oppsøke hjelp, for det er absolutt ikke noe man trenger å gjøre til et positivt eller akseptert tankemønster.

Pedofile som holder lystene for segselv, å lar det forbli i fantasiene sine burde man ikke ha noe problem med, da det ikke går utover noen.

På nettsiden hevdes det at det er få pedofile som selv har blitt misbrukt. Ikke vet jeg, det står at det er tre personer som står bak nettsiden, og det er vel neppe et reprsentativt utvalg ;)

Ellers enig, hvis man er pedofil og ikke misbruker noen, så er jo det helt greit. Man bør få ha fantasiene sine i fred så lenge man ikke skader noen - det gjelder alle legninger.

Skrevet
På nettsiden hevdes det at det er få pedofile som selv har blitt misbrukt. Ikke vet jeg, det står at det er tre personer som står bak nettsiden, og det er vel neppe et reprsentativt utvalg ;)

Ellers enig, hvis man er pedofil og ikke misbruker noen, så er jo det helt greit. Man bør få ha fantasiene sine i fred så lenge man ikke skader noen - det gjelder alle legninger.

Ja, jeg leste at de skreiv at det bare var en myte, men jeg har lest forskning som viser det motsatte. Den siden der er skrevet av pedofile som mener at det er greit å være pedofil, så utsagnene dems er ikke akkurat nøytrale.

Men, om det faktisk er sån at det er en legning på samme måte som hetrofili, homofile osv så betyr det at det er genetisk, og dermed arvelig. Da burde nesten de pedofile få lov til å være det, så vil de jo til slutt dø ut hehehe

Skrevet
Må nesten spørre her. Hva mener du egentlig med innlegget ovenfor? Jeg tror en del kan misoppfatte dette. Det kommer litt an på hva du mener med at du er skeptisk til at "voksne i å bli konkrete med barn om seksualitet..."?

Om betydningen er at voksne bør bli flinkere til å lære barn å bli sikrere på sin kropp, og til lettere å kunne ta "bien og blomsten" samtaler er jeg for så vidt enig med deg. Hvis det derimot mot formodning betyr at voksne skal lære opp sine unger ved konkret utøvelse med dem, så er det i så fall en forkastelig holdning som fremlegges.

Innlegget du spør om, var i sin helhet sitater i hermetegn, med unntak av den siste kommentaren fra den som skrev det, og den er kritisk. Akkurat som deg selv.

Skrevet
Nå er det jo ikke slik at det i det hele tatt spiller noen rolle om en gutt kan få "stå" eller ikke.

Det finnes mange måter å forgripe seg på, ikke bare samleie

Opp med handa alle som tror det vil være noe kult for en 12 år gammel gutt å slikke helsesøster til orgasme.

:spy:

Gjest postsekk
Skrevet (endret)
Opp med handa alle som tror det vil være noe kult for en 12 år gammel gutt å slikke helsesøster til orgasme.

:spy:

Veldig mange gutter som liker sykepleieruniformer. Jeg tror rett og slett det stammer fra barneskolen og at de ikke fikk lov til å slikke helsesøster. Det beste hadde egentlig vært å innføre krav om at alle gutter slikke helsesøster, så ble vi kanskje kvitt denne fæle ekle fetisjen! :spy:

Endret av postsekk
Skrevet

Merkelig hvor godtatt det er å fleipe med overgrep, bare det er fra kvinner...

• Liker 1
Gjest postsekk
Skrevet (endret)
Merkelig hvor godtatt det er å fleipe med overgrep, bare det er fra kvinner...

Jeg ville nok sannsynligvis gjort det andre veien også, det betyr ikke at jeg ikke ønsker overgriperne evig pine

Endret av postsekk
Skrevet
BØØØØØØØØØØ, her er jeg jo :popcorn:

Tenkte meg at jg fant deg her - har skrevet to (2) svar til deg på ditt ene spørsmål inne på FB!!!!

*til orientering*

:)

Skrevet
Tenkte meg at jg fant deg her - har skrevet to (2) svar til deg på ditt ene spørsmål inne på FB!!!!

*til orientering*

:)

Det er så typpisk deg å svare når man spør om noe. Det er en dårlig egenskap, så du må jobbe litt med degselv.

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnelige pedofile vil jo være drøm for 12-14 årige gutter.

Men kanskje det er vanskeligere for kvinnelige pedofile å forgripe seg på små gutter som er mye mindre, siden de ikke er utviklet enda og ikke får "stå tiss".

men har ikke hørt om kvinnelige pedofile i media, men finnes de?

Alvdalsaken da?

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, de finnes. Synes det er helt hårreisende at du mener at det ville vært en drøm for småguttene å bli seksuelt mishandlet av en voksen kvinne.

Ståtiss eller ei har forresten ingenting å si, også må man huske på at selv om gutten får ståtiss, så betyr det ikke at han psykisk er med på det. Gutter får mye lettere fysisk ereksjon.

Så en gang et intervju med en gutt som ble seksuelt misbrukt av sin egen mor. Han fikk alltid ereksjon, selv om han ovrhodet ikke ville være med på det moren gjorde mot han. Forferdelige situasjon.

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg som oppfordrer til liberale holdninger rundt pedofili

Bond, mod

Gjest Blubberella
Skrevet

Det er en ting jeg alltid har lurt på i forhold til pedofile (håper jeg ikke sporer altfor mye av nå)... Mange pedofile sier at deres "legning" er ganske lik hetero- og homofili fordi de faktisk får følelser for barna og blir forelsket i dem. Mener da disse pedofile at de ser for seg å ha et forhold til barnet de er forelsket i? Hvordan blir det å fungere når barnet vokser opp og ikke lenger er et barn? Da forsvinner jo hele grunnlaget for interessen i utgangspunktet. Tenker de da å leve seriemonogamt og bytte ut "partnerne" etterhvert som de vokser til? Jeg synes det hele høres temmelig fjernt ut. Og lite troverdig.

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er en ting jeg alltid har lurt på i forhold til pedofile (håper jeg ikke sporer altfor mye av nå)... Mange pedofile sier at deres "legning" er ganske lik hetero- og homofili fordi de faktisk får følelser for barna og blir forelsket i dem. Mener da disse pedofile at de ser for seg å ha et forhold til barnet de er forelsket i? Hvordan blir det å fungere når barnet vokser opp og ikke lenger er et barn? Da forsvinner jo hele grunnlaget for interessen i utgangspunktet. Tenker de da å leve seriemonogamt og bytte ut "partnerne" etterhvert som de vokser til? Jeg synes det hele høres temmelig fjernt ut. Og lite troverdig.

Dette har jeg også tenkt en del på. Synes hele greia er svært creepy og uforståelig.

AnonymBruker
Skrevet
Gjest skrev 25 oktober 2008 - 21:57:

Smågutter får faktisk ståtiss, jo. Det er ikke noe som skjer for første gang i puberteten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...