Gå til innhold

Er menn mer overfladiske enn kvinner?


Gjest Gjest_Hans_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hans_*

Synes ofte jeg hører om kvinner som snakker om overfladiske menn enn omvendt. Jeg vil tippe at vi menn er noe mer opptatt av kvinners utseende og vekt enn hva kvinner er. Kvinner er i større grad opptatt av overfladiske ting hos mannen som inntekt, sosial status, høy utdanning ( Åh mannen min er advokaat!) posisjon i samfunnet, høyde på mannen, fint yrke osv.

Så jevnt over tviler jeg på at menn er mer overfladiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror egentlig menn og kvinner jevnt over er like overflatiske ja. Menn er mer visuelt overflatiske når det gjelder det motsatte kjønn, mens kvinner egentlig er like overflatiske nved å vektlegge ting som makt, sosial status osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet vet alle svaret på innerst inne. Hvem er mest opptatt av utseende, dårlige ukeblader, tv-serier, baksnakking, bitching og hvem er mest opptatt av hva andre mener osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cederic Rueben
Det spørsmålet vet alle svaret på innerst inne. Hvem er mest opptatt av utseende, dårlige ukeblader, tv-serier, baksnakking, bitching og hvem er mest opptatt av hva andre mener osv.....

noe i meg sier kvinner....................... men det er kanskje bare meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørsmålet vet alle svaret på innerst inne. Hvem er mest opptatt av utseende, dårlige ukeblader, tv-serier, baksnakking, bitching og hvem er mest opptatt av hva andre mener osv.....

Den er iallfall lett: Homofile menn av den 'feminine' sorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet vet alle svaret på innerst inne. Hvem er mest opptatt av utseende, dårlige ukeblader, tv-serier, baksnakking, bitching og hvem er mest opptatt av hva andre mener osv.....

Kvinner er mest opptatt av eget utseende. Menn er mest opptatt av damas utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Men er mer kyniske føler jeg. Spesiellt når det gjelder forhold og sex. De lyver, later som de er interessert og er sleipe som bare det for å få det de har lyst på. Uff...jeg er lei av å være jente :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ofte jeg hører om kvinner som snakker om overfladiske menn enn omvendt. Jeg vil tippe at vi menn er noe mer opptatt av kvinners utseende og vekt enn hva kvinner er. Kvinner er i større grad opptatt av overfladiske ting hos mannen som inntekt, sosial status, høy utdanning ( Åh mannen min er advokaat!) posisjon i samfunnet, høyde på mannen, fint yrke osv.

Så jevnt over tviler jeg på at menn er mer overfladiske.

Synd at menn ikke har mer fokus på eget utseende.

Det er ikke alle kvinner som setter mannens jobb og inntekt høyere enn hvordan han ser ut. Tror dere det, skjønner jeg jo at dere slapper av mht utseendet, men det er altså mange kvinner som setter mannens utseende høyt. Og alle kvinner trenger fysisk tiltrekning for å bli genuint interessert i en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Synd at menn ikke har mer fokus på eget utseende.

Det er ikke alle kvinner som setter mannens jobb og inntekt høyere enn hvordan han ser ut. Tror dere det, skjønner jeg jo at dere slapper av mht utseendet, men det er altså mange kvinner som setter mannens utseende høyt. Og alle kvinner trenger fysisk tiltrekning for å bli genuint interessert i en mann.

Jeg bryr meg om karriere, inntekt, utseendet osv...men rett som det er faller jeg jo likevel for gutter som ikke oppfyller disse kravene. Så selv om man i utgangspunktet er overfladisk så kan det plutselig dukke opp en person som har noe spesiellt man likevel faller for. Litt på siden av diskusjonen kanskje men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet vet alle svaret på innerst inne. Hvem er mest opptatt av utseende, dårlige ukeblader, tv-serier, baksnakking, bitching og hvem er mest opptatt av hva andre mener osv.....

Vel, jeg leser ikke Se og hør(eller andre sladerblader), har ikke fulgt med i en eneste tv-serie på mange år, ikke baksnakker jeg, og jeg er kvinne, så vi er nå ikke slike alle sammen. Men jeg er riktignok opptatt av utseende-mitt eget utseende, ikke andres.

Endret av Rachel1968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg leser ikke Se og hør(eller andre sladerblader), har ikke fulgt med i en eneste tv-serie på mange år, ikke baksnakker jeg, og jeg er kvinne, så vi er nå ikke slike alle sammen. Men jeg er riktignok opptatt av utseende-mitt eget utseende, ikke andres.

Johoo, sunn norsk dame, vil du være min nye bestevenninne? :P

Hilsen ei som er lei av jabb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...