Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Emnetittelen sier vel alt. Ser etter en knaggrekke som ikke må skrus (leier) og da blir altenativet å henge det på døra eller på skapet.

Har funnet denne på IKEA, men ser ut som om den skal skrus fast oppå døra (har absolutt ikke lov til å skru i døra da dette er en branndør) Noen som har noen forslag til hvor jeg kan finne dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den, og den henger løst over døra. Funker helt fint! På bildet i linken din ser det ut som om vinkelen oppå ikke går ned igjen på baksiden, hvis du skjønner, men det gjør iallefall vår.

Med mindre den knaggrekken har blitt endret de siste par årene, antar jeg at bildet bare er misvisende. Regner med noen protesterer hvis jeg tar feil :).

Skrevet

Ålehns har også en sånn nå, hvert fall sist jeg var der.

Skrevet

Jeg har også kjøpt slike på Åhlens - veldig praktiske.

Skrevet

Har den fra ikea, funker fint. Ingen skruer trengs.

Skrevet

Jeg har også den fra IKEA. Jeg har hengt den over kanten på dusjkabinettet, så har jeg en plass å henge håndklær.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har den fra IKEA, og har ikke skrudd den fast. Det funker helt fint :) Dersom jeg ikke hadde hatt den ville jeg kjøpt noen fine de har på kremmerhuset, som et formet som en kvinne eller en mann :) De er kjempefine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...